پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت
سرخط خبرها

رمزگشایی پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد (۱۶ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۵۸۲۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
رمزگشایی پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد (۱۶ اسفند ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری رمزگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در پی ارجاع یک برگ شکوائیه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد برای فعالیت اقتصادی در یکی از کشور‌های همجوار قصد انتقال ۷۵ هزار دلار از طریق یک صرافی داشته و به‌واسطه یکی از دوستان سابق به نماینده یک صرافی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی مشهد، بیان کرد: در ادامه مالباخته مبلغ ۷۵ هزار دلار را تحویل نماینده صرافی می‌دهد و قرار می‌شود صرافی کشور مقصد به محض وصول وجه، حواله دریافت را صادر کند که با توجه به تعطیلی چند ساعته صرافی کشور مقصد، نماینده صرافی به همراه همدستش متواری می‌شوند.

نگهبان تصریح کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته در بررسی‌های اولیه مشخص شد که نماینده صرافی و فرد همراهش هر دو کلاهبردار بوده و با هویت جعلی خودشان را به مالباخته معرفی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی و انجام کار گسترده اطلاعاتی متهمان را در یکی از مناطق بولوار توس ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده به جعل هویت و کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->