قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۶ درصدی ذخایر سد‌های مشهد (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم!
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش‌های سیلابی برای جنوب خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۱۵۳۳۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
پیش‌بینی بارش‌های سیلابی برای جنوب خراسان‌رضوی
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: سامانه ناپایدار جوی از عصر امروز مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و موجب بارش‌های رگباری سیلابی در این مناطق خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی اثمری اظهار داشت: این بارش‌ها موجب آبگرفتگی و روان آب در مناطق جنوبی و جنوب شرقی خراسان رضوی خواهد شد که در خصوص وقوع سیل در این مناطق هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: ورود این سامانه موجب افزایش شدت وزش باد و بارش‌های پراکنده در مناطق مرکزی و کلانشهر مشهد خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: این سامانه از اواخر روز چهارشنبه به تدریج از استان خارج می‌شود و وضعیت جوی دوباره در اغلب مناطق پایدار می‌شود.

وی عنوان کرد: از روز پنج شنبه سامانه بارشی دیگری خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که در موعد مقرر اطلاعات تکمیلی آن بیان خواهد شد.

اثمری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با منفی ۶ درجه و داورزن با ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی صفر تا هفت درجه را به ثبت رسانده است.

وی گفت: دمای فعلی مشهد پنج درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌های هواشناسی، امروز بین یک تا ۱۱ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->