صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟
سرخط خبرها

مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۵۰۳۲
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
با شمارش آرای ۴ هزار صندوق از ۵ هزار صندوق تهران، به نظر می‌رسد که بخشی از نامزد‌ها باید در مرحله دوم باهم رقابت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، با شمارش آرای ۴ هزار صندوق از ۵ هزار صندوق تهران، به نظر می‌رسد که بخشی از نامزد‌ها باید در مرحله دوم باهم رقابت کنند و در صورتی انتخابات به دور دوم نمی‌رود که نامزد انتخابات یک پنجم آرای ماخوذه منهای آرای باطله را کسب کرده باشد در غیر این صورت به مرحله بعد می‌رود.

انتخابات مرحله دوم در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. همچنین در مجلس خبرگان از ۳۱ استان ۲۱ استان قطعی شده است یعنی ۴۸ نماینده از ۸۸ نماینده وارد مجلس خبرگان شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->