ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

رابطه ام باپه و انریکه تیره شد

  • کد خبر: ۲۱۴۹۵۷
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
رابطه ام باپه و انریکه تیره شد
لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی و کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی به ندرت با هم صحبت می‌کنند و به نظر می‌رسد که رابطه آن‌ها با همدیگر کاملا خراب شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از زمانی که امباپه جدایی خود را از پی اس جی به مدیران این تیم اعلام کرده، انریکه دقایق او را کاهش داده است و به نظر می‌رسد که همین مسئله به اختلاف میان این دو منجر شده است.

در واقع بعد از آن که انریکه تصمیم گرفت امباپه را بین دو نیمه بازی پی اس جی و موناکو تعویض کند، مهاجم فرانسوی لباس‌های ورزشی خود را عوض کرد و به جای این که در نیمه دوم روی نیمکت بنشیند، تصمیم گرفت که به سوی سکو‌ها برود تا کنار مادرش بنشیند. حالا لوپاریزین گزارش داده است که امباپه و انریکه با هم قهر هستند و با همدیگر صحبت نمی‌کنند.

لوئیز انریکه در توضیح کمرنگ شدن امباپه گفته است که می‌خواهد تیمش را به نبود این مهاجم عادت بدهد. در واقع امباپه در پایان فصل از پی اس جی می‌رود و مربی اسپانیایی می‌خواهد که به سایر بازیکنان فرصت بدهد تا به بازی بدون او عادت کنند.

کیلیان هنوز مقصد آینده خود را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که رئال مادرید محتمل‌ترین گزینه برای این بازیکن باشد چرا که حاضر شده تا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد و پیراهن رئال مادرید را به تن کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->