تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

تورم کمتر از ۵۰ درصد با سود بانکی ۳۵ درصدی دیگر موضوعیت ندارد

  • کد خبر: ۲۱۳۷۹۵
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تورم کمتر از ۵۰ درصد با سود بانکی ۳۵ درصدی دیگر موضوعیت ندارد
دبیرکل خانه کارگر گفت: تصور می‌کنم افزایش صددرصدی تورم را خواهیم داشت و تورم کمتر از ۵۰ درصد دیگر موضوعیت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا محجوب در مورد اقدامات گفت: ما طبق ابلاغیه سه بهمن‌ماه نمی‌توانیم در انتخابات شرکت کنیم، مگر آنکه اظهارات و برداشت جدیدی صورت بگیرد و ما منتظر هستیم آیا وزارت کشور نظر جدیدی می‌دهد یا همان نظر قدیمی را دارد. ما هنوز درخواست تطبیق ندادیم، اما قانون از لحاظ تصویب قابل اجراست.

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا امکان شکایت به دیوان‌عالی برای این موضوع وجود دارد، گفت: نه، این قانون است. اصلا وزارت کشور اظهارنظری انجام نداده و عین قانون نوشته شده است.

دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خانه کارگر در انتخابات تایید شدند، گفت: ما یک جلسه گذاشتیم، بیش از ۴۰ نفر که تایید شدند آمدند، اما شاید به ۱۰۰ نفر هم برسد.

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا گفت‌وگو‌هایی با احزاب و جریانات همسو برای شرکت در انتخابات انجام دادید، گفت: ما اصلا گفت‌وگویی نکردیم. چون طبق مصوبه نمی‌توانیم فعالیت سیاسی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما مشارکت مردم در انتخابات به چه شکل خواهد بود، گفت: مردم در شرایط بسیار سختی قرار دارند. با فرصتی که دولت برای ثروتمندان فراهم کرد و با این گواهی امضای بانکی و سود ۳۵ درصدی ناچار شدم نامه تندی بنویسم. چون با این روند به شکل فاحشی تورم افزایش پیدا می‌کند. تصور می‌کنم افزایش صددرصدی تورم را خواهیم داشت و تورم کمتر از ۵۰ درصد دیگر موضوعیت ندارد.

دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به این سوال که با ۳۵ درصد سود بانکی تورم صددرصدی ایجاد می‌شود، گفت: زمانی گفتند می‌خواهیم یک نوبت این کار را انجام دهیم و این بازخورد داشت. در حال حاضر هم خوششان آمده و می‌خواهند ادامه دهند. ادامه این مسیر یعنی بانک محل نزول‌خور‌ها می‌شود و کسانی که پول‌هایی با سود بزرگ می‌خواهند برای تولید و کسی که می‌خواهد پول قرض بگیرد توجیه ندارد که این میزان سود بپردازند، بنابراین باید قیمت‌هایش را افزایش دهد که در آن صورت تورم نیز بالا خواهد رفت.

محجوب درباره رد صلاحیت روحانی گفت: من معتقدم که این موضوع به انتخابات لطمه می‌زند. شورای محترم نگهبان باید بار دیگر با دقت این موضوع را بررسی می‌کرد در آن صورت می‌توانست گشایشی در انتخابات تهران صورت بگیرد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->