امام رضا (ع)؛ مردم داری به قاعده کرامت پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه حال و هوای متفاوت زائران حرم مطهر امام رضا(ع) هنگام شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور+ ویدئو پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد + فیلم و عکس تغییر در برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) + ویدئو زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا برداشتند + فیلم جشن «امام رضایی‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود ۱۱ هزار جشن «زیر سایه خورشید» در کشور، دل‌های عاشقان را روانه حرم امام مهربانی‌ها کرد برگزاری جشن خیابانی خانوادگی در شب ولادت امام‌رضا‌(ع) جشنواره امام‌رضا‌(ع) بر ترویج معارف اهل‌بیت(ع) تأکید ویژه دارد آماده‌سازی پوش ضریح مطهر رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) یادی از شهید محمدمهدی خادم الشریعه | مجاور ابدی ایوان طلا دهه کرامت؛ فرصتی برای بازخوانی شاخصه‌های کرامت درباره حدیث سلسله‌الذهب | دژ توحید و امامت در کلام حضرت رضا(ع) همه چیز درباره مهمانسرای حضرت رضا علیه السلام | بفرمایید برکت اختتامیه جشنواره شعر ملی کودک و نوجوان رضوی برگزار شد + فیلم آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات گردهمایی دست‌اندرکاران همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۶۷۱
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد برگزار شد + فیلم
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عصر (عج) اجتماع بزرگ مردمی منتظران ظهور در عرصه میدان شهدای مشهد و در جوار حرم منور رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکهزار و صد و نود سال از میلاد آن مردی که تمام پیامبران و رسولان، بر ظهور او و عدل و داد حضور او بشارت داده‌اند، می‌گذرد. آن امامی که خاتم امامت است و منجی عالم. آن امامی که اقامه کننده حق و عدل است و منتقم خون‌های پاکی که بر زمین ریخته شد. آن امامی که روش و منش او همانند پیامبر رحمت است و میراث بهترین خلق خدا بر روی زمین. آن امامی که مخاطب ندبه‌های شیعه مرتضی علی است و بنا بر اعتقاد مذهب اثنی عشری، اعمال شیعیان او هر صبح و شام به حضورش عرضه می‌شود.

امروز، نیمه شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری، شیعیان و منتظران امام عصر (عج) در جای جای این کره خاکی، گرد هم آمده‌اند و در اجتماعات خرد و کلان، تعجیل در ظهور او را از خدای متعال مسئلت می‌کنند. این مراسم، سال‌ها است که با عنوان «منتظران ظهور» در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و امروز نیز منتظران ظهور، گرد هم آمده‌اند تا تعجیل در ظهور منجی عالم را از درگاه خدای متعال بخواهند.

در مشهد مقدس نیز اجتماع بزرگ منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا و در جوار حرم مطهر رضوی آغاز شد. زن و مرد، پیر و جوان و خرد و کلان، در واپسین روز‌های سال و زیر بارش رحمت الهی، گرد هم آمده‌اند و به دعا و ندبه به درگاه خدای متعال مشغولند.

اما پس از دعای فرج و ذکر ذاکران اهل بیت (ع) زائران و مجاوران منتظر با چشمانی اشکبار و با ذکر «یا مهدی» بر لب،‌ به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند تا ضمن عرض تهنیت میلاد مسعود ولی عصر (عج) به محضر امام رئوف، آن حضرت را واسطه قرار دهند تا خداوند متعال، امر فرج منجی عالم را مقدر کند تا به واسطه ظهور آن حضرت، بساط ظلم و ستم و تیرگی از عالم برچیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->