سرخط خبرها

خدمتگزارانتان را همراهی کنید

  • کد خبر: ۲۱۳۴۵
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
خدمتگزارانتان را همراهی کنید
علی شیرازی شهردار منطقه ۸
این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا در بین هم‌میهنان عزیز مهم‌ترین دعای ما برای مردم، دعای سلامتی است. برای همه آرزوی سلامتی داریم و توصیه می‌کنیم در این روزها، همشهریان عزیز مراقب سلامتی خودشان و خانواده‌شان باشند. امیدواریم سال ۱۳۹۹ سال پرخیر و برکتی برای همه باشد و به خوبی و خوشی این سال را آغاز کنند و مشکلات سال ۱۳۹۸ را پشت سر بگذارند.
شرایط این روز‌ها مانند سال‌های گذشته نیست و شور و حالی را که هر سال در اسفندماه بین مردم می‌دیدیم، به‌دلیل کووید ۱۹ این روز‌ها مشاهده نمی‌کنیم. این اتفاقی که رخ داده و ویروسی که بین مردم آمده است، یک بحران زیست محیطی و جهانی است که اقدامات متناسب با خودش را می‌خواهد و تنها راه مقابله با آن این است که زنجیره‌اش را بشکنیم و تنها راه شکستن این زنجیره در خانه ماندن است.
همه شما در شهر بنر‌هایی را با عنوان در خانه بمانید، خانه امن‌ترین مکان است را دیده‌اید، این توصیه‌ها برای این است که در خانه ماندن با شرایط فعلی برای همه یک الزام بهداشتی است و تأکید بر این موضوع برای سلامتی خودتان است. حضور در شهر و ایجاد تجمعات هر چند اندک موجب سرایت این ویروس می‌شود که نتیجه آن افزایش تعداد بیماران و تعویق افتادن بهبودی اوضاع می‌شود.
بسیاری از مردم می‌پرسند در خانه بمانیم که چه‌کار کنیم، چگونه امورمان را بگذرانیم و چطور اوقات فراغتمان را سپری کنیم. حرفتان را قبول داریم و می‌دانیم برنامه‌ریزی در این شرایط سخت است، اما چاره‌ای نیست و بهترین راه‌حل در شرایط موجود همین است. شما باید خودتان را با این شرایط تطبیق دهید و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنید.
بر کسی پوشیده نیست که وضعیت موجود شرایط کسب و کار بسیاری از مردم را به‌هم ریخته است، همان‌طور که گفتم باید از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنید و در این شرایطی که پایانش مشخص نیست و کسی نمی‌داند به‌طور دقیق چه زمانی بیماری ریشه‌کن می‌شود، کسب و کاری با شرایط موجود تعریف کنید و این به شما برمی‌گردد که با شرایط موجود تدبیری درست بیندیشید.
بسیاری از مردم گلایه می‌کنند که ایام نوروز زمان دید و بازدید و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و استفاده از طبیعت است. با شرایط پیش آمده بهترین کار برای شما و خانواده‌تان این است که در خانه بمانید و برای خودتان سرگرمی‌هایی متناسب با نیاز خانواده برنامه‌ریزی کنید. کتاب، روزنامه یا مجله خواندن، تماشای فیلم، بازی‌های فکری و کمک به یکدیگر در خانه می‌تواند گذران این روز‌ها را برای شما آسان‌تر کند.
ما هم به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش می‌کنیم در این شرایط که دوران بحران تلقی می‌شود از شهر مراقبت و نگهداری کنیم و با اقدامات مناسب بتوانیم محیطی امن را برای شما فراهم کنیم که این هم به همکاری شما با ما برمی‌گردد که تا چه اندازه توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنید.
در واقع تلاش می‌کنیم چالشی از حوزه شهری و فضای شهری برای شما پدید نیاید. در حالی که شما در خانه استراحت می‌کنید، ما در شهر هستیم و به مردم اطمینان می‌دهیم سرویس‌دهی‌های به‌موقع داشته باشیم و زباله‌هایتان را به‌موقع جمع‌آوری کنیم و از هرآنچه در فضای شهری هزینه کرده‌ایم مراقبت می‌کنیم، ما پای کار هستیم و شما هم در این مسیر ما و تمام خدمتگزارانتان را همراهی کنید تا این شرایط را به خوبی پشت سر بگذرانیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->