قالیباف: ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد قالیباف مرخصی می‌گیرد کنعانی: جامعه جهانی برای توقف جنایت‌ها در غزه به مسئولیت حقوقی خود عمل کند | تشکیل ستاد برگزاری انتخابات در خارج از کشور استعفا؛ سرنوشت سومین وزیر کابینه نتانیاهو اعلام قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بهادری‌جهرمی: حکمرانی آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌محور و تحول‌خواهانه بود | ایشان پای جوانان را به تمام حوزه‌های مدیریتی بازکردند حواستان باشد، مردم دارند نگاه می‌کنند کنعانی: ادعای یک‌جانبه کویت درباره «آرش» مردود است باقری‌کنی: در نشست بریکس مشارکت فعال خواهیم داشت + فیلم رسانه آمریکایی: اخراج نظامی از نیجر تحقیر راهبردی برای واشنگتن بود سازمان ملل: شرایط کودکان فلسطینی در غزه اسفناک است یورش شهرک‌نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به‌آتش‌کشیدن آن‌ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۳۵ شهید برجای گذاشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد اوکراین: جنگنده سوخو-۵۷ روسیه را سرنگون کردیم اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی برگزار می شود؟ + تاریخ، ساعت و جزئیات مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد خودکشی نظامیان صهیونیست رکورد زد کوبا: قتل عام مردم در النصیرات سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل است واکنش نتانیاهو و سران صهیونیست به استعفای گانتس از کابینه جنگ
سرخط خبرها

رئیسی: آمریکا محور شرارت است

  • کد خبر: ۲۱۳۱۵۰
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
رئیسی: آمریکا محور شرارت است
رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: محور همه شرارت‌ها امروز در عالم آمریکاست.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: اگر کشور‌های اسلامی به قرآن و آموخته‌های نبی مکرم اسلام (ص) عمل می‌کردند مگر آمریکا جرأت داشت چندین قطعنامه را وتو کند؟ امکان نداشت آمریکا این جنایت هولناک را رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه محور همه شرارت‌ها امروز در عالم آمریکاست افزود: در غزه تمام شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته است. آنچه امروز می‌بینید به خاطر آن است که قرآن مهجور شده که اینقدر ظلم به فلسطین می‌شود. راهکار، بازگشت به قرآن و تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن و پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت است راهکار، عمل به آیات قرآن کریم است.

رئیسی همچنین اضافه کرد: مگر نه این است که در همه مصائب قرآن ملجأ و پناهگاه انسان است؟ انسان گم شده به وسیله قرآن هدایت می‌شود انسان متحیر و سرگردان توسط قرآن هدایت می‌شود انسان مأیوس به وسیله قرآن امید می‌یابد. این نشست می‌تواند منادی امید، تشکیل امت واحده و منادی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و بیدادگری باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->