صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟
سرخط خبرها

دستیار رئیس جمهور: دولت سیزدهم برای برپایی اجتماعات قانونی لایحه داده است

  • کد خبر: ۲۱۲۷۴۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
دستیار رئیس جمهور: دولت سیزدهم برای برپایی اجتماعات قانونی لایحه داده است
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: دولت سیزدهم در راستای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی، نخستین بار لایحه‌ای را برای تضمین حق برپایی اجتماعات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سکینه سادات پاد اظهار داشت: برپایی این اجتماعات قانونی در اصل ۲۷ قانون اساسی پیش بینی شده است ولی تاکنون اجرای آن با اختلاف نظرهای مختلفی همراه بوده و نیازمند قانونمند شدن است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور اعتقاد قلبی و تاکیدی ویژه بر صیانت از حق برپایی اجتماعات مردم، حق آزادی بیان و حقوق مادی و معنوی بانوان دارند و تاکنون با اقدامات عملی، مواضع خود را به صراحت در این خصوص بیان کرده اند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی گفت: یکی از راههای توسعه آزادی بیان، ارتقای قانون مطبوعات و ارائه اظهار نظرها از این طریق است که با همکاری ۴۰ نفر از حقوقدان، بسته سیاسی و حمایتی آن تهیه شده است و به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

دفاع از حقوق آسیب دیدگان ناآرامی های سال گذشته

پاد افزود: با تشکیل کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال گذشته به دستور رئیس جمهور، هم اکنون با سفر به شهرهای مختلف کشور، پیگیر حقوق مردم و موارد احتمالی نقض حقوق مردم اعم از شهروندان و مجریان قانون و تمامی آسیب دیدگان و نیز روند حقوقی و قضایی پرونده های آنها هستم.

وی اضافه کرد: داشتن اراده و اهتمام قوی بر رسیدگی، کشف حقیقت و ارائه روایت صحیح و دقیق از حوادث، ریشه یابی و بررسی علل و عوامل ناآرامی ها و احقاق حقوق مردم آسیب دیده و نیروهای مجری قانون از مهمترین اهداف این کمیته است که با جدیت پیگیری می شود.

عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال ۱۴۰۱ گفت: در برنامه این کمیته، بررسی وضعیت افرادی که حتی پس از آسیب و ضرر از وقایع سال گذشته، پیگیر موضوع نبوده اند هم قرار دارد و سعی خواهد شد حق همه افراد احقاق شود.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی صبح امروز وارد مشهد شد و ابتدا به زیارت شهدای گمنام مدفون در میدان شهدای مشهد رفت و سپس دیداری را با دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد خواهد داشت.

دیدار با خانواده های آسیب دیدگان ناآرامی های سال گذشته، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و برخی از مسوولان استانی از دیگر برنامه های سفر سه روزه سکینه سادات پاد به مشهد است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->