تحقق ۳ و نیم برابری تعهد مهارت‌آموزی به کودکان کار و خیابان در خراسان رضوی همسترکامبت، درآمد بدون زحمت یا رؤیای ثروتمندشدن؟ دانش‌آموزان نابینا از امتحان نهایی با خط «بریل» محروم شدند احضار رائفی‌پور به دادستانی تهران کدام ورزش در کاهش فشارخون میسر است؟ آیا فشارخون، صبح‌ها بالاتر است؟ ویزای شنگن گران شد + جزئیات نوشیدن نوشابه‌های انرژی‌زا خطر سکته قلبی را به دنبال دارد مهم‌ترین دوره برای شناخت از همسر چه زمانی است؟ ارائه ۲۶۲ هزار خدمت دارویی و درمانی به حجاج ایرانی خودکفایی بیش از ۱۲۶ هزار زن ایرانی سرپرست خانوار بررسی آخرین وضعیت خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی در مشهد و خراسان‌رضوی | در نوبت پدرو مادرشدن پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان غذای آلوده، عامل بیش از ۲۰۰ نوع بیماری است وام فرزندآوری به ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۳ رسید + جزئیات فشارخون بالا، یکی از عوامل مهم ایجاد‌کننده‌ بیماری‌های قلبی‌عروقی است
سرخط خبرها

آتش‌سوزی «خانه‌باغ» در مشهد جان یک نفر را گرفت (۳۰ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۶۷۵
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
آتش‌سوزی «خانه‌باغ» در مشهد جان یک نفر را گرفت (۳۰ بهمن ۱۴۰۲)
مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی یک «خانه باغ» در گلشهر مشهد منجر به کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن عظمیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این آتش سوزی حوالی بامداد امروز در منطقه گلشهر رخ داد و آتش نشانان از چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: خانه باغی در زمینی مزروعی ۳۰۰ متر مربعی دچار آتش سوزی شده بود و سقف آن در پی این حادثه به صورت کامل ریزش کرده بود.

مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد ادامه داد: احتمال وجود افرادی زیر آوار وجود داشت که آتش نشانان ضمن مهار آتش، عملیات کاوش را نیز انجام دادند.

عظیمیان افزود: یک نفر زیر آوار محبوس شده بود که جسم بی جان وی از زیر آوار به بیرون منتقل شد.

وی گفت: علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->