نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

شایعاتی درباره یک نیمه‌دنباله برای بازی «خدای جنگ: رگناروگ»

  • کد خبر: ۲۱۲۵۵۲
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
شایعاتی درباره یک نیمه‌دنباله برای بازی «خدای جنگ: رگناروگ»
برخی شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها می‌گویند که یک نیمه‌دنباله برای بازی «خدای جنگ: رگناروک» آترئوس را در مرکز داستان قرار می‌دهد و یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی را مقابل او.

شهرآرانیوز - بازی بعدی سری «خدای جنگ» (God of War) می‌تواند آترئوس را به عنوان شخصیت اصلی نمایش دهد، اما سیندری، شخصیتی که ضربه‌های روحی زیادی را متحمل شده است، هم می‌تواند جایگزین جالبی در نقش قهرمان یا حتی ضدقهرمان داستان باشد.

سفر و دگرگونی سیندری پس از وقایع رگناروک، فرصت‌هایی را برای داستانی جذاب و دلسوزانه ارائه می‌کند، فرصتی بالقوه برای تبدیل‌شدن او به یک شرور و روابط تیره‌اش با آترئوس.

یک نیمه‌دنباله که داستانش بین آترئوس و سیندری جریان دارد، می‌تواند راهی قانع‌کننده برای کاوش در روایت‌های هر دو شخصیت باشد و اوجی احساسی را فراهم کند، زیرا آترئوس باید با دوست صمیمی‌اش روبه‌رو شود که حالا به ضدقهرمان تبدیل شده است. این رویکرد همچنین کمی دنباله اصلی «خدای جنگ» را سبک‌بارتر می‌کند.

God of War Ragnarok یکی از بزرگ‌ترین دنباله‌های دنیای گیم بود، و رویداد‌هایش هر یک از شخصیت‌ها را در آزمایش‌های سختی قرار داد، زیرا کریتوس و همراهانش برای متوقف‌کردن اودین تلاش می‌کردند. در پایان بازی، کریتوس و پسرش، آترئوس، راه خود را از هم جدا کردند، زیرا آترئوس تصمیم گرفت برای یافتن غول‌های باقیمانده به سفر برود.

شایعاتی درباره یک نیمه‌دنباله برای بازی «خدای جنگ: رگناروگ»

God of War Ragnarok به همه شخصیت‌ها ضربات سختی زد، اما یکی از شخصیت‌ها بدترین آسیب‌ها را پشت سر گذاشت.

اگرچه DLC Valhalla شگفت‌انگیز بود، اما هنوز شایعاتی درباره احتمال عرضه نیمه‌دنباله رگناروک در آینده وجود دارد. با توجه به پایان رگناروک، اعتقاد بر این است که در این نیمه‌دنباله آترئوس حضور خواهد داشت، اما شخصیت غم‌انگیز دیگری که به دلیل اتفاقات دلخراش رگناروک به شدت تغییر کرده است، می‌تواند شخصیت جالبی باشد.

به دنبال مرگ دلخراش بروک، برادرش سیندری غم و اندوه و خشم فراوانی را متحمل شد. سیندری آترئوس را مقصر می‌دانست، و این موضوع رابطه‌اش با پسر کریتوس را از بین برد. با توجه به خشم او از آترئوس، نظریه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سیندری می‌تواند ضدقهرمان بازی بعدی «خدای جنگ» باشد.

داستان رگناروک سیندری را در مکانی تاریک رها کرد و این چیزی است که باید بیشتر بررسی شود. البته، سیندری می‌تواند به یکی از ضدقهرمان‌های اصلی بازی بعدی God of War هم تبدیل شود، اما دنبال‌کردن او در سفر و دیدن اینکه چگونه رشد می‌کند و تبدیل به یک شرور می‌شود، فرصت‌های زیادی برای ساختن یک داستان جذاب فراهم می‌کند. قرار گرفتن سیندری در برابر آترئوس، راهی جذاب برای جذب همدردی مخاطب با شخصیتی است که زمانی دوست و همراه بزرگی بوده است.

حضور آترئوس در این نیمه‌دنباله شاید انتخاب واضحی باشد، اما استودیو «سانتا مونیکا» می‌تواند با قرار دادن آن‌ها در جایگاه شرور بازی اصلی بعدی، طرفداران را کاملا شگفت‌زده کند. پس از کنار گذاشتن سیندری از دی ال سی والهالا، این شخصیت باید کمی قبل از رویداد‌های فصل بعدی بررسی شود.

«خدای جنگ» بعدی می‌تواند از همان فرمول روایی The Last of Us Part ۲ برای تغییر گیم‌پلی و داستان استفاده کند. آینده این سری پس از DLC چندان مشخص نیست، اما یک نیمه‌دنباله فرصتی عالی برای بازسازی داستان بازی اصلی را می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->