رییس کل دادگستری خراسان رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله جولان اشغالی را به آتش کشید نماینده روسیه: صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام فقط شرایط را بدتر می‌کند تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۲۶ زخمی برجای گذاشت آمادگی کامل مشهد و خراسان رضوی برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری سخنگوی ستاد انتخابات: امروز ۳۷ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کردند (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) یک دیپلمات انگلیسی از نقش ویرانگر غرب در بی‌ثباتی سیاسی افغانستان و منطقه پرده برداشت حملات موشکی سنگین مقاومت لبنان به شهرک‌های صهیونیستی وزیر فرهنگ لبنان برای عرض تسلیت به منزل شهید امیرعبداللهیان رفت جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی برگزار شد پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی احضار سفیر چین به وزارت امور خارجه (۱۳ خرداد) ادعای نماینده مجلس: جزئیات خرید سربازی به‌زودی اعلام می‌شود ویدئو | مستند «عاشق خمینی(ره)» محمود صادقی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرد + فیلم فیلم | محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد + صحبت‌ها و حواشی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امام خمینی(ره) شخصیت چند‌بعدی تاریخ معاصر احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد + فیلم
سرخط خبرها

اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی: نتانیاهو باید استعفا دهد

  • کد خبر: ۲۱۲۳۶۱
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی: نتانیاهو باید استعفا دهد
رئیس اتحادیه‌ کارگری رژیم صهیونیستی (Histadrut) با حمله شدید به نتانیاهو، تهدید کرد که نخست وزیر در قبال عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر مسوول است و باید استعفا دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، «آرنون بار داوید» در این باره گفت: باید سران سیاسی اسرائیل زمان مورد توافقی را درباره برگزار انتخابات در دسامبر سال جاری میلادی مشخص کنند.

بار داوید پیش بینی کرد که در طی یک سال پیش رو، نخست وزیر جدیدی در رژیم صهیونیستی به ریاست کابینه انتخاب می شود.

رئیس اتحادیه‌ کارگری رژیم صهیونیستی با حمله شدید به نتانیاهو متعهد شد که این اتحادیه به تظاهرات علیه کابینه نخست وزیر با هدف سرنگون کردن آن بپیوندد.

بار داوید تاکید کرد: نتانیاهو براساس منافع و اهداف سیاسی خاص خود اقدام به تصمیم گیری می کند. وی مسوول کاهش رتبه اعتباری اسرائیل است که این امر، یک رسوایی به شمار می آید و امکان پیشگیری از آن وجود داشت.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از برگزاری تظاهرات سراسری علیه کابینه نتانیاهو در عصر امروز (شنبه) خبر داد و نوشت: باوجود مخالفت پلیس با برگزاری تظاهرات در خیابان کاپلان در مرکز تل‌آویو، سازمان دهندگان این تظاهرات بر برگزاری آن در ۵۰ نقطه سرزمین های اشغالی تاکید کردند.

این رسانه صهیونیستی، توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرای صهیونیست را در کنار برگزاری انتخابات زودهنگام و برکناری کابینه حاکم، ۲ درخواست اصلی تظاهرات‌کنندگان عنوان کرد.

«انجمن خانواده های اسرای صهیونیست» نیز از توده صهیونیست ها خواست ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت محلی در میدان اصلی تل‌آویو، تجمع اعتراضی برپا کنند.

براساس این گزارش، «آنها را در غزه تنها گذاشته اید» یکی از شعارهای اصلی تظاهرات سراسری امروز خانواده های اسرای صهیونیست بود.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشت: تجمع جلوی محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی نیز از دیگر برنامه های تظاهرات کنندگان است.

بسیاری از کارشناسان رژیم صهیونیستی معتقدند که نتانیاهو بلافاصله بعد از اتمام جنگ علیه غزه، از مقام خود عزل خواهد شد و به این خاطر، تمایلی به توافق با مقاومت فلسطین یا اتمام جنگ ندارد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->