رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
سرخط خبرها

نظری: تخفیفات خرید کالا‌ها در طرح دیدار از ۸ تا ۳۰ درصد است

  • کد خبر: ۲۱۲۰۴۸
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
نظری: تخفیفات خرید کالا‌ها در طرح دیدار از ۸ تا ۳۰ درصد است
استاندار خراسان رضوی گفت: طرح دیدار دو مزیت و هدف دارد، هدف اول در اختیار قرار دادن کالا‌های مورد نیاز مردم با حداقل قیمت‌ها و هدف دوم امکان استفاده از پرداخت مدت‌دار سه ماهه است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۲۶ بهمن‌ماه، در مراسم افتتاح طرح سراسری دیدار که در هتل مدینه‌الرضا برگزار شد، اظهار کرد: وقتی ما با شرایط غیر طبیعی در هر موضوعی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی با شرایط غیر عادی مواجه می‌شویم باید راه‌های میانبر و برنامه‌های ویژه تدارک ببینیم تا اقشاری که بیشتر در معرض آسیب‌پذیری هستند، ایمن بمانند.

وی افزود: حوزه اقتصادی ما حوزه متلاطمی است که تا سال آینده به ثبات اقتصادی می‌رسیم. بدیهی است باید اقدامات ویژه‌ای انجام شود تا مردمی که در اثر این تلاطم‌ها و فراز و نشیب‌ها قرار داشته و آسیب‌پذیری بیشتری دارند، به آن‌ها آسیب وارد نشود. در موضوع بازار و خرید مایحتاج افرادی که بضاعت کمتر، مشکلات اقتصادی بیشتر و درآمد کمتری دارند در این تلاطم دچار آسیب می‌شوند، بنابراین استفاده از برنامه‌ها، طرح‌ها و شرایط ویژه این آسیب‌پذیری را کاهش می‌دهد.

نظری ادامه داد: باید امکانی فراهم، فروشگاه‌هایی ایجاد و کاسب‌هایی فعال شوند که مردم با اطمینان بیشتر و حاشیه سود یا پرداخت کمتر بتوانند به کالا‌های مورد نیاز خود به ویژه کالا‌های اساسی دسترسی پیدا کنند. ما از سامانه‌های مرتبط با کالابرگ نیز استفاده می‌کنیم که بخشی از کار است، اما طرح دیدار نباید منحصر به این موضوع باشد. ما می‌توانیم در این بخش هزینه‌های سربار را کم کنیم، یعنی قیمت‌های تمام شده را کاهش داده و کالا‌ها را با سود و فایده منطقی در اختیار مردم قرار دهیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طرح دیدار دو مزیت و هدف دارد، عنوان کرد: هدف اول در اختیار قرار دادن کالا‌های مورد نیاز مردم با حداقل قیمت‌ها است. در این طرح تخفیفات از ۸ تا ۳۰ درصد بوده و انتظار داریم نظارت به صورت مستمر انجام شود. نظارت حین اجرا باشد نه اینکه اتفاقی رخ دهد و بعد نظارت کنیم. به محض رخ دادن خطا یا انحراف از آن قرارداد باید هشدار داده شود. هدف اول مصداق تعبیر سود کم و فروش زیاد است.

وی اضافه کرد: هدف دوم امکان استفاده از پرداخت مدت‌دار سه ماهه است. افرادی که نمی‌توانند در یک وعده هزینه خرید خود را پرداخت کنند، علاوه بر استفاده از تخفیفات، پرداخت اقساطی نیز برای آن‌ها امکان‌پذیر است.

نظری بیان کرد: سرمایه ثابت، اصلی و مهم ما و شما اعتماد مردم است. در هیچ شرایطی نباید اعتماد مردم نسبت به ما و افراد متولی دچار خدشه شود. اگر این موضوع را حفظ کنیم، زمینه گسترش فراهم خواهد شد و مردم راحت‌تر خرید خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->