جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی: حرف‌های آقای سبزه الکی است!

  • کد خبر: ۲۱۱۸۲۳
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی: حرف‌های آقای سبزه الکی است!
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: حرف‌های آقای سبزه درخصوص تخلفات صورت گرفته در انتخابات این هیات الکی است، ایشان مستندات خود را ارائه کرده که این اسناد در حال بررسی است.

سید سعید سیدزادگان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص ادعا‌های محمدرضا سبزه کاندیدای شسکت خورده انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی مبنی بر تخلفات سیدزادگان، اظهار کرد: برای تخلفات من نباید توضیح بدهم، چون هرچه بگویم می‌گویند حرف خودش را می‌زند. برخی قوانین برای زمان انتخابات وجود دارد که دبیر لیستی را تهیه و به اداره کل ورزش و جوانان ارائه می‌دهد و براساس قواره‌های موجود بررسی، تایید و رد میکنند. کاندیدا فرصت دارند اعتراض خود را به لیست کتبا اعلام کنند. در این انتخابات هم روال همین است و اگر اعتراضی به انتخابات داریم باید در انتخابات حاضر نشویم یا اگر حاضر می‌شویم و اعتراض خود را اعلام و ادله را ارائه دهیم. ادله‌ای که ارائه می‌شود توسط نماینده وزارتخانه، بازرسی و حراست وجود دارد رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: هرکسی حرف قانونی دارد می‌تواند اعتراض کند، آقای سبزه اعتراض کردند و در حال رسیدگی است، از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان نظر گرفته شده و به وزارتخانه ارسال می‌شود که تصمیم گیرنده نهایی وزارتخانه است. من تابع قانون هستم و ترسی از اینکه بگویند طبق قانون باید فردا بروی ندارم. اسب من زین و پارک است و هرزمان به من بگویند برو می‌روم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: این که من چه می‌گویم و سایرین چه می‌گویند مهم نیست باید دید قانون چه می‌گوید. نظرات شخصی ما استحصان شخصی است قبل از انتخابات باید اعتراض خود را ارائه دهیم. آقای سبزه، چون حضور ندارند که از حق خود دفاع کنند عرائض من در مدار عدالت نیست. در حال حاضر چیزی درمورد ابطال به بنده اعلام نکردند. همین لحظه به هر دلیلی بگویند صلاح نیست آن جا باشی تابع قانون هستم و اجرا می‌کنم.

سیدزادگان در خصوص ادعای محمدرضا سبزه مبنی بر اینکه مستنداتی دارد که قابلیت انتشار عمومی را ندارد، گفت: این حرف‌ها الکی است، مستندات خود را ارائه کرده و در حال بررسی است. هرکسی هر شائبه‌ای داشته باشد به فدراسیون و اداره کل باید مراجعه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->