فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

بهادری جهرمی: طرح کالابرگ «عید تا عید» از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها جلوگیری می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۱۷۹۲
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
بهادری جهرمی: طرح کالابرگ «عید تا عید» از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها جلوگیری می‌کند
دبیر هیئت دولت با اشاره به گزارش وزیر کار از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ ابراز امیدواری کرد که این طرح در تثبیت و جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها در بازار موثر باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای هیئت وزیران پیرو سفر‌های «دهه فجر»، گزارشی از نظرات و پیشنهادات و نتایج جلسات مختلف را ارائه کردند و تصمیم‌گیری‌هایی نیز در این زمینه اتخاذ شد و رئیس‌جمهوری دستوراتی صادر کرد.

وی افزود: مثلاً در زمینه گلایه از «مدیران پروازی» که در استان‌های حاشیه‌ای بود، رئیس‌جمهوری دستور داد معاونت اجرایی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، بررسی مورد به مورد انجام دهند تا مواردی که ضرورتی ندارد، استفاده از مدیرانی که در منطقه عملیاتی مستقر نیستند، انجام نشود.

دبیر هیئت دولت یادآور شد: وزیر کار هم گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ که برای عید تا عید («فجر تا فطر») ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال بسیار خوبی از این طرح به‌ویژه در دهک‌های پایین‌تر جامعه انجام شده است. امیدواریم این امر در تثبیت و جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها در بازار موثر باشد.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات جدید هیئت وزیران، گفت: باهدف تقویت اشراف و نظارت بر فرآیند‌های مختلف واردات و توزیع کالا‌ها یا تولید و توزیع آن‌ها از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آیین‌نامه‌ای مصوب شد تا سامانه‌های هوشمندی که در این زمینه ایجاد شدند باسرعت بیشتری تکمیل و اتصال آن‌ها بهم انجام شود تا با اشراف اطلاعاتی کامل از قاچاق جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد، شورای عالی محیط‌زیست، ضوابط کلی مکانی، زمانی و گونه‌ای شکار و صید را مشخص کند، چارچوب‌ها مشخص شود تا کاملاً در قالب آن ضوابط مشخص و دقیق سازمان محیط زیست بتواند نظارت موثرتر و بهتری برای حفاظت از گونه‌ها داشته باشد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: آیین‌نامه دیگری هم مصوب شد که براساس آن در راستای دستور رئیس‌جمهوری برای نظارت میدانی از وزارت نیرو باهدف سرعت‌بخشی به ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر که فرایند‌های اخذ مجوز آن عملاً مقداری کند بود، پیش‌بینی‌هایی انجام شد تا باسرعت بالاتری فرایند‌های اخذ مجوز و ایجاد زیرساخت‌های فنی با در نظرگرفتن تخفیفات قانونی در واگذاری منابع و زمین‌ها، عملی شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->