درباره محمدهاشم ظریف تبریزیان، نگارگر مدفون در حرم مطهر رضوی فراخوان چهل و سومین جشنواره فیلم هفته آینده منتشر می‌شود (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) قهرمانی از جنس اجتماع | نگاهی به فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا هنری سنتی، نیازمند نگاه امروزی است قرارگذاشتن با قافیه‌ها | چند سطر درباره مجموعه‌شعر «سمرقند» موسی عصمتی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ماجرای حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی واکنش بهاره افشاری برای ۲ جوان درگذشته سریال «رویای نیمه شب» + عکس توضیحات علیرضا عصار درباره برنامه «کنسرتینو» همه‌چیز درباره فیلم «تگزاس ۳» | بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی من با «یک شیشه مربا» زندگی کردم و به پایش اشک ریختم آپاراتچی در اکران‌های سیار نیم‌میلیاردی شد دانیل کریگ به جمع بازیگران «چاقو‌ها غلاف: بیدار شدن مرد مرده» پیوست سینما‌های کشور ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ تعطیل است «ناهید موسوی» خبرنگار پیشکسوت درگذشت لیلا حاتمی و حامد بهداد با «پیر پسر» در راه ترانسیلوانیا
سرخط خبرها

وزیر ارشاد: فیلم‌های جشنواره فجر باعث سرافرازی جامعه سینمایی شد

  • کد خبر: ۲۱۱۷۸۵
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
وزیر ارشاد: فیلم‌های جشنواره فجر باعث سرافرازی جامعه سینمایی شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد و در تهران بیش از ۸۰ نوبت پخش فوق‌العاده داشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از همه مشارکت کننده‌های نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی تشکر می‌کنم، گفت: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد و در تهران بیش از ۸۰ نوبت پخش فوق‌العاده داشتیم.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: اگر سینمای ما تولیدات محتوایی متناسب با ارزش‌های جامعه ایرانی و اسلامی داشته باشد مخاطبان بالایی دارد. جشنواره فیلم فجر امسال بعد از ۴۲ سال در نزدیک‌ترین جایگاه به تحقق آرمان‌های مردم ایران در حوزه سینما قرار گرفت.

وی ادامه داد: فیلم‌های این دوره از جشنواره باعث سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور شد لذا از همه مشارکت کننده‌های نهاد‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه در تهران بیش از ۸۰ نوبت پخش فوق العاده داشتیم، بیان کرد: سیاست وزارت فرهنگ تربیت و معرفی استعداد‌های برتر، شایسته، خلاق و متعهد در عرصه فیلم و هنر است.

اسماعیلی همچنین با بیان این مطلب که خودمان پیش بینی فروش ۲۸۵ هزار بلیط را داشتیم، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بلیط در جشنواره فیلم فجر فروش رفت. در کنار فروش این بلیط‌ها، یک سری بلیط‌ها را نیز دبیرخانه جشنواره در اختیار اهالی رسانه و هنر قرار داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: قصد داریم تفاهم‌نامه جامعی با دوستان خود در سازمان مالیات به امضا برسانیم که این دغدغه‌ها به طور کامل برطرف شود. فضای حمایتی دولت از محصولات و فعالیت‌های فرهنگی نباید آسیب ببینید البته عدالت مالیاتی سر جای خودش باید باشد.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->