خبر جدید برای بازنشستگان | زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی مشخص شد «همسترکامبت» زیر ذره‌بین پلیس فتا مضرات استفاده از تلفن همراه هنگام شیردهی به نوزاد راه‌های رسیدن به خانه‌بخت | جوانان مشهدی از چالش‌های پیش رویشان برای ازدواج می‌گویند ثبت‌نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان چه زمانی آغاز می‌شود؟ آیا «همستر کامبت» ما را پولدار می‌کند؟ تصادفات خراسان‌رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) قتل زن جوان به دست شوهر کارتن‌خواب | قاتل: پول موادمخدرم را نداد، جانش را گرفتم! جاده کندوان یک‌طرفه شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا تب دنگی به اندازه کرونا قربانی خواهد گرفت؟ | ثبت ۲ فوتی در ایران آسیب‌های آفرودسواران برای محیط زیست خطر اُفت هوشیاری در افراد گرمازده توزیع دارو‌های غیرمجاز در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) چه کنیم که در خریدهای مجازی و اینترنتی سرمان کلاه نرود؟ سقوط جوان مشهدی در چاه پانزده‌متری+ جزئیات وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد: بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی فرهنگیان کشور تا پایان سال ۱۴۰۴ تحویل داده می‌شود + فیلم آیا می‌دانید چند رستوران‌ غیر مجاز در مشهد وجود دارد؟ خبر تکمیلی| ریزش ساختمان ۲ فوتی و یک مجروح بدحال بر جای گذاشت + تصاویر
سرخط خبرها

تگرگ شدید در بخش‌هایی از امارات

  • کد خبر: ۲۱۱۴۴۳
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
تگرگ شدید در بخش‌هایی از امارات
بارش متوسط تا شدید باران و تگرگ و همچنین وقوع رعد و برق از صبح امروز (دوشنبه) در بخش‌هایی از امارات عربی متحده گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز مناطقی از این کشور بارش تگرگ را گزارش کرده‌اند.

مرکز ملی هواشناسی امارات (NCM) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد که نشان می‌دهد هوای ناپایدار همچنان در سراسر امارات ادامه خواهد داشت و ابر‌های بارانی اکثر مناطق این کشور را تا عصر امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بنابر گزارش گلف‌نیوز، در پی آبگرفتی معابر و مختل شدن زندگی مردم، کار و آموزش از راه دور برای ادارات دولتی و مدارس در این کشور در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->