قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین موبایل‌های امروز کدامند؟ + جدول (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصلاح قیمت تخم مرغ ضروری است حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش‌ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند!  نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد از دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز به کار می‌کند رقم نجومی اجاره بها در احمدآباد مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه کسانی می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند؟ + جزئیات قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بازار طلای مشهد امروز باز است؟ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) روش دریافت سود سهام عدالت متوفیان | همه را یک‌جا دریافت کنید آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان | سقوط بیت‌کوین و اتریوم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین وضعیت بازار خودرو؛ سورن، دنا پلاس، شاهین، جک و هایما چقدر قیمت خورد؟ + جدول قیمت‌ها (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ میلیون واحد تقاضای مسکن از سال‌های گذشته باقی مانده است آغاز فروش قسطی لاستیک دلار آرام شد، قیمت دام زنده کاهشی! رقم هر ساعت اضافه‌کاری و دستمزد کاره پاره وقت کارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ کاهش بی‌سابقه معاملات مسکن طلافروشان به خواسته خود رسیدند | دولت عقب نشست! نقره داغ بانک هایی که وام مسکن ندادند
سرخط خبرها

شاغل شدن ۴۳ هزار و ۹۹۰ نفر با ثبت نام در کاریابی‌ها در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۲۱۱۳۲۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
شاغل شدن ۴۳ هزار و ۹۹۰ نفر با ثبت نام در کاریابی‌ها در سال ۱۴۰۱
مطابق آمار ارائه شده از سوی وزارت کار تعداد کل جویندگان کارثبت نام شده در سال۱۴۰۱ برابر با ۱۶۰۸۲۴نفر می‌باشد که تعداد ۱۴۵۰۳۲نفردر دفاتر کاریابی خصوصی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۳۹۹۰نفر به کار گمارده شده اند.

به گزارش شهرآرنیوز، مطابق آمار ارائه شده در سالنامه آماری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ بر اساس برآورد‌های به دست آمده در سال ۱۴۰۱، جمعیت کشور برابر ۸۴۷۰۰ هزار نفر است که نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۰.۸ درصد افزایش داشته است. از این تعداد ۷۶.۳ درصد در مناطق شهری و ۲۳.۷ درصد در مناطق روستایی ساکن بوده اند.

در سال ۱۴۰۱، نرخ مشارکت اقتصادی در جمعیت ۱۵ ساله وبیشتر حدود ۴۰.۹ درصد می‌باشد که این شاخص در بین مردان و زنان به ترتیب ۶۸.۲ درصد و در ۱۳.۶ درصد است. همچنین نرخ بیکاری در جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر ۹.۰ درصد می‌باشد که این شاخص در بین مردان و زنان به ترتیب ۷.۷ درصد و ۱۵.۸ درصد می‌باشد.

در سال ۱۴۰۱، تعداد صدور روادید کار با حق کار مشخص برای اتباع بیگانه ماهر ۴۰۵۵ مورد و برای اتباع بیگانه غیرمشمول موافقت هیأت فنی اشتغال حدود ۶۷ مورد می‌باشد و تعداد پروانه کار تمدید شده برای تبعه بیگانه ماهر ۵۵۲۵ مورد و تبعه بیگانه غیرمشمول موافقت هیأت فنی اشتغال حدود ۹۵۲ مورد بوده و تعداد ۳۸۷۰۵ کارت کار موقت صادر و ۲۱۶۲۹۴ کارت کار موقت تمدید شده است.

در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۳۳۶ نفر شاغل تبعه شاغل غیرمجازشناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۴۰۶۶ نفر و کمترین آن به ترتیب مربوط به استان آذربایجان غربی با تعداد ۸ نفر و استان ایلام با تعداد ۱۶ نفر می‌باشند.

تعداد کل جویندگان کارثبت نام شده در سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۶۰۸۲۴ نفر می‌باشد که تعداد ۱۴۵۰۳۲ نفردر دفاتر کاریابی خصوصی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۳۹۹۰ نفر به کار گمارده شده اند و با بقی جویندگان کار به تعداد ۱۵۷۹۲ نفر در مراکز خدمات اشتغال ثبت نام کرده اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->