سیدهادی طباطبایی به عنوان رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شد وزیر خارجه عمان در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت یحیی سریع: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۳ کشتی را هدف قرار دادیم (۷ خرداد ۱۴۰۳) لاپید خطاب به نتانیاهو: تو دیگر صلاحیت نخست‌وزیری را نداری قالیباف گزینه‌ فراکسیون مستقلین برای ریاست مجلس شد ادعای تازه آژانس انرژی اتمی درباره ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران صهیونیست‌ها دوباره به جان هم افتادند نتانیاهو بر ادامه جنگ و جنایت در غزه اصرار دارد حماس: در هیچ مذاکره‌ای شرکت نخواهیم کرد شهادت ۳ نیروی پلیس نوار غزه در حملات هوایی اسرائیل ژاپن: کره‌شمالی یک موشک بالستیک آزمایش کرد واکنش ارتش مصر به درگیری مرزی با ارتش رژیم صهیونیستی حمله موشکی سنگین از سمت لبنان به منطقه اشغالی «میرون» نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟ واکنش آذری‌جهرمی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ تلفات سنگین نظامیان صهیونیست در نبرد‌های ۲۴ ساعت گذشته غزه (۷ خرداد ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا ۲۰ فرد یا نهاد مرتبط با روسیه را تحریم کرد پسکوف: ناتو در درگیری مستقیم با روسیه است تیراندازی بین سربازان مصری و صهیونیست‌ها در گذرگاه رفح ماکرون از حملات رژیم صهیونیستی به رفح خشمگین شد
سرخط خبرها

آیا مدیرعامل دیجی‌ کالا بازداشت شد؟

  • کد خبر: ۲۱۱۳۰۴
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
آیا مدیرعامل دیجی‌ کالا بازداشت شد؟
در‌ پی تشکیل پرونده قضایی برای دیجی‌کالا مدیرعامل این مجموعه امروز‌ برای ساعاتی بازداشت شد و‌ اکنون با تعیین قرار تامین متناسب آزاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل دیجی‌کالا پس از ساعاتی بازداشت‌، آزاد‌ شد.

در‌ پی تشکیل پرونده قضایی برای دیجی‌کالا مدیرعامل این مجموعه امروز‌ برای ساعاتی بازداشت شد و‌ اکنون با تعیین قرار تامین متناسب آزاد است.

 ساعاتی پیش حمید محمدی رییس هیات مدیر دیجی‌کالا در صفحه ایکس(توییتر) خود نوشت: متاسفانه عصر امروز مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا علی‌رغم توضیحات و تلاش‌های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سو تفاهم‌های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد. تمام تلاشمون رو برای پیگیری موضوع انجام خواهیم داد. امیدواریم مسعود عزیز رو هر چه زودتر در کنارمون داشته باشیم.

پیش از این نیز در تاریخ ۱۹ بهمن ماه، در پی انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات از برخی محصولات ارائه شده در سایت دی‌جی‌کالا، دادستانی تهران علیه این شرکت اعلام جرم کرد. 
در همین رابطه پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->