بازار کلاهبرداری با همستر | پای همستر کامبت به کلاهبرداری در پلت‌فرم‌های آگهی باز شد برنامه‌های هفته ازدواج در مشهد با شعار «ازدواج آسان و آسمانی» برگزار می‌شود ساخت تیمارگاه حیات‌وحش با حضور معاون رئیس‌جمهور در شهرستان طرقبه‌شاندیز آغاز شد تب دنگی با علائمی همچون تب، بدن‌درد و اسهال همراه است سایت رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز باز می‌شود + لینک سامانه (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) همسان‌سازی حقوق، شامل بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌شود! آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان وزیر کار | بازنشستگان نگران‌ هستند (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) توضیحات رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد حیوانات باغ وحش مشهد + فیلم روایتی از بزرگ‌ترین نذر جمعی در کشور؛ نبرد داوطلبانه با محرومیت سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از فردا به مدت یک ماه باز می‌شود + لینک سایت آموزش‌وپرورش (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) حکم جالب دادگاه بردسکن برای یک شکارچی غیرمجاز | هزار و ۸۰ ساعت سیراب‌کردن حیوانات و محیط زیست زلزله شیراز را لرزاند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده ۳ سوله در حاشیه تهران (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز فعالیت نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی خانه مَلِک در موزه بزرگ خراسان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) | روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد سنجش ۱۲۵ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در خراسان‌رضوی سهم زیادی از گردش مالی صنایع دستی در کشور متعلق به خراسان‌رضوی و مشهد است
سرخط خبرها

فردا جوی پایدار در خراسان رضوی و مشهد حاکم است (٢١ بهمن ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۱۰۳۸
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
فردا جوی پایدار در خراسان رضوی و مشهد حاکم است (٢١ بهمن ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا ٢٢ بهمن ماه در مشهد جوی نسبتا پایدار حاکم است و دما نسبت به امروز تغییر خاصی ندارد.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ٩۶ ساعت آینده تحت تاثیر جریانات پرارتفاع قرار خواهیم گرفت و انتظار داریم در ساعات بعدازظهر با عبور امواج ضعیف شاهد افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه شمالی استان باشیم.

وی افزود: در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بر شدت وزش باد به‌خصوص در نوار شرقی استان افزوده می‌شود، اما در چند روز آینده دما در سطح استان تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

شایان ذکر است که در روز‌های پایانی هفته استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهد داشت و اطلاعات تکمیلی در گزارشات بعدی اعلام خواهد شد.

به گفته وی فردا ٢٢ بهمن ماه در مشهد جوی نسبتا پایدار حاکم است و دما نسبت به امروز تغییر خاصی ندارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٣ و ١٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٨ درجه و در سردترین ساعات به ۴ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، زاوه با منفی ٣ درجه و سرخس با ٢۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد از شهرستان سرخس و درگز با ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->