سرخط خبرها

گله فیلمساز مشهدی از اکران نشدن فیلم‌های محبوب جشنواره فجر در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۰۹۴۱
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
گله فیلمساز مشهدی از اکران نشدن فیلم‌های محبوب جشنواره فجر در مشهد
یک فیلمساز مشهدی گفت: به عنوان یک فیلمساز مشهدی گله‌مند هستم که اگر در جشنواره چند فیلم هستند و بیشتر درخشیدند چرا نباید در مشهد اکران داشته باشد؟

آرش ضیایی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص جشنواره فجر اظهار کرد: من امسال چهار، پنج فیلم در جشنواره دیدم که به نظر من در بین این فیلم‌ها تنها یک فیلم سینمایی بود و احساس کردم در سینما فیلم می‌بینم، سایر فیلم‌ها سینمایی نبودند.

وی افزود: به نظر من فیلم آسمان غرب تنها فیلم سینمایی بود، انگار سایر فیلم‌ها برای مدیوم سینما ساخته نشده بود و این حس را نداشتید که برای دیدن یک فیلم سینمایی به سینما آمدید، شاید محتوای آن‌ها بیشتر به سینمای خانگی شبیه بود و فیلم‌هایی قوی نبودند.

ضیایی عنوان کرد: من به عنوان یک فیلمساز مشهدی گله‌مند هستم که اگر در جشنواره چند فیلم هستند و بیشتر درخشیدند چرا نباید در مشهد اکران داشته باشد؟ نمی‌دانم دلیل این موضوع چه بوده، اما واقعا حیف است. وقتی چند فیلم خوب وجود دارد که در مرکز دیده شده و درخشیده، اما در شهر‌های دیگر نمایش داده نشود، کیفیت جشنواره پایین می‌آید.

این فیلمساز مشهدی با اشاره به اینکه من تنها به سینما آفریقا آمدم و استقبالی ندیدم، تصریح کرد: من امسال شکوه و عظمت یک جشنواره را مشاهده نکردم. مشکلی در این زمینه وجود دارد، شاید اطلاع‌رسانی خوب نیست.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه الان با رسانه‌های متعددی در زمینه بصری روبه‌رو هستیم و مردم نیز گرفتارتر شدند، قطعا در استقبال تاثیر داشته و حال و هوای جشنواره کمرنگ است. من امسال حس هر سال جشنواره را ندارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->