نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| پیکر هشتمین جانباخته سیل در خراسان رضوی پیدا شد فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام محور‌های مسدود در خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنترل کامل انتظامی و امنیتی در منطقه سیل زده سیدی مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۳ برابری بارش‌های مشهد نسبت به سال گذشته| آب سد‌های مشهد ۶ درصد افزایش یافت (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزارت راه محدودیت‌های ترافیکی راه‌های کشور در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد (۱۸ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۷۰۶
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
وزارت راه محدودیت‌های ترافیکی راه‌های کشور در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد (۱۸ بهمن ۱۴۰۲)
مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از ۱۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه را در برخی محور‌های مواصلاتی کشور اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۸ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ این روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

بر این اساس محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه، از ساعت ۸:۳۰ صبح از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور به طور کامل مسدود می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۰ صبح تردد وسایل نقلیه از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه خواهد بود و از ساعت ۲۳ پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه این طرح اتمام یافته و تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور مبنی بر محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور در روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۲ ظهر از ابتدای آزادراه تهران - شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس اعمال می‌شود.

این گزارش حاکی است از ساعت ۱۳ یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد، همچنین از ساعت ۱۵ این روز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) تردد وسایل نقلیه یک‌طرفه خواهد بود، از ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه این طرح پایان یافته و تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد برقرار خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور مبنی بر پیش‌بینی اعمال محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک، محدودیت تردد در محور مذکور از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه و دوشنبه (۲۰ و ۲۳ بهمن‌ماه) از ساعت ۱۴ ممنوعیت تردد از ابتدای آزادراه تهران – شمال به مقصد چالوس انجام می‌شود، همچنین از ساعت ۱۵ و از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس انسداد محور به طور کامل اعمال شده و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد بود.

گفتنی است از ساعت ۲۴ روز‌های جمعه و دوشنبه (۲۰ و ۲۳ بهمن‌ماه) طرح اتمام یافته و تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه برقرار خواهد بود.

در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه به صورت مقطعی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و یکشنبه (۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ بهمن‌ماه) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

از سویی بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) در محور کندوان از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع بوده و تردد خودرو‌های تریلر از محور هراز ممنوع است.

تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۸ و ۱۹ بهمن) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن‌ماه) از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

در محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس، تردد خودرو‌های کامیون و تریلر (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، جمعه و یکشنبه (۱۸، ۲۰ و ۲۲ بهمن‌ماه) ممنوع است.

همچنین تردد خودرو‌های کامیون و تریلر به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، جمعه و یکشنبه (۱۸، ۲۰ و ۲۲ بهمن‌ماه) در محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد اعلام شده است.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->