اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

افشین قطبی: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۰۲۸۱
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
افشین قطبی: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به قهرمانی کشورمان در جام ملت‌های آسیا خوش بین است.

به گزارش شهرآرانیوز، افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که در یک دوره جام ملت‌ها هدایت تیم ملی را برعهده داشت، از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد. قطبی در ابتدای صحبت هایش گفت: ایران در بازی با ژاپن عملکرد بسیار خوبی داشت و من به نوبه خودم این پیروزی را به تمام مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم که ایران در بازی با قطر نیز موفق باشد و دیدار فینال صعود کند.

قطبی که سابقه کار در جی لیگ ژاپن را دارد، در مورد پیروزی ایران اظهار داشت: تیم ملی به خصوص در نیمه نمایش تهاجمی و برتر را ارائه کرد و به نظر من شایسته پیروزی بود. باید به آقای قلعه‎نویی و دستیارانش و همچنین بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگوییم که این نمایش خوب را ارائه کردند.

مربی پیشین تیم ملی کره‌جنوبی در مورد تقابل احتمالی ایران و کره عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازی یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام ملت‌های آسیا خواهد بود و من امیدوارم که این دو تیم به بازی نهایی صعود کنند. کره‌جنوبی هم یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ خود را در اختیار دارد و باوجود تمام انتقادها، به نظر من بازی‌های خوبی را ارائه کرده است.

افشین قطبی در پایان گفت: امیدوارم که تیم ملی ایران بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند و این آرزوی بزرگی است که من همیشه دارم. دوست دارم تمام حمایت و عشق خودم را به بازیکنان تیم ملی و کادرفنی محترم ایران بفرستم و بگویم که ما پشتشان هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->