دختر بچه ۱۰ ساله مشهدی در استخر آب غرق شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند
سرخط خبرها

ثبت ۵۲ میلیمتر بارش در سال آبی مشهد از مهر تا بهمن‌ ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۱۰۰۶۳
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
  • ۱
ثبت ۵۲ میلیمتر بارش در سال آبی مشهد از مهر تا بهمن‌ ۱۴۰۲
رئیس اداره محیط‌زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از ثبت ۵۲ میلیمتر بارش در سال آبی جاری (مهرماه تا بهمن‌ماه) مشهد خبر داد.

محمد پذیرا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، دسترسی به اطلاعات هواشناسی سطح شهر و نقاط مختلف را در شناخت اقلیم شهری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط بسیار تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، شهرداری مشهد اقدام به خرید و تجهیز ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا کرده است.

وی افزود: تجهیزات لازم که به شبکه جمع‌آوری اطلاعات کیفیت هوا متصل است در تمامی ۱۰ ایستگاه سطح شهر نصب و راه‌اندازی شده است؛ اطلاعات مربوط به درجه حرارت هوا، رطوبت، فشار، سمت و سرعت باد و تشعشع در ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا انجام می‌شود و ۶ دستگاه باران‌سنج، نزولات جوی را اندازه‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به مقدار بارندگی در سال جاری اظهار کرد: با توجه به اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های باران‌سنجی در سال آبی جاری (مهر۱۴۰۲ تا بهمن ۱۴۰۲)، متوسط بارش ثبت شده از شش ایستگاه باران‌سنجی داخل شهر، ۵۲ میلیمتر بوده است.

رئیس اداره محیط‌زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد اضافه کرد: با ورود توده هوای بارشی به سطح شهر مشهد در روز جمعه ۱۲ بهمن هم‌زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، نزول رحمت الهی موجب سفیدپوش‌شدن مشهد شد و میانگین بارش در ایستگاه‌های باران‌سنجی عدد ۱۳.۹ میلیمتر ثبت شده که نشان از میزان برف ۱۴ سانتی‌متری دارد.

پذیرا خاطرنشان کرد: با بارش برف و سفیدپوش‌شدن شهر، میزان دمای شب گذشته در ایستگاه‌های شهری منفی ۳ درجه و در ایستگاه‌های خارج شهر منفی ۶ درجه ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
سلام، برای شهر به این مهمی بلحظ تعداد زائر و حجم مسافر انتظار است کیفیت گزارش های هوا شناسی خیلی خیلی بهتر باشد تا مسافری قصد سفر به مشهد داره با خیال راحت مسافرت نماید ، یک نگاهی به اخبار هواشناسی مراکز استان دیگه بکنید ،
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->