نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

تریلری جدید از گیم‌پلی بازی «قیام رونین» (Rise of the Rōnin) منتشر شد

  • کد خبر: ۲۰۹۶۰۶
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
تریلری جدید از گیم‌پلی بازی «قیام رونین» (Rise of the Rōnin) منتشر شد
در نمایش State of Play، گیم پلی جدیدی از بازی «قیام رونین» (Rise of the Rōnin) اثر جدید تیم نینجا و خالق Nioh و Wo Long منتشر شد.

شهرآرانیوز - «قیام رونین» (Rise of the Rōnin) یک بازی نقش‌آفرینی حماسی و جهان‌باز است که در ژاپن قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد. احتمالا طرفداران Ghost of Tsushima از این بازی استقبال زیادی کنند.

در Rise of the Ronin، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که چندین شهر ژاپن و همچنین محیط‌های روستایی وسیع را با اسب، گلایدر یا با استفاده از قلاب کشف کنند.

داستان بازی در دوران باکوماتسو، آخرین سال‌های دوره ادو، اتفاق می‌افتد. در این دوره جنگی بین شوگون توکوگاوا و شورشیان درمی‌گیرد.

داستان روی سه جناح که برای آینده کشور ژاپن مبارزه می‌کنند متمرکز است، سابوکو، توباکو و اوبی. گیمر نقش یک مزدور سامورایی بی‌طرف را بازی می‌کند که وظیفه دارد به یکی از سه گروه بپیوندد و به شکل‌گیری آینده کشور کمک کند.

فومیهیکو یاسودا، تهیه کننده و کارگردان بازی، درباره اینکه نقش ما در این دنیا چیست، گفته است: «در یک نقطه از تریلر جدید، می‌بینیم که بازیکن تصمیم می‌گیرد به شخصیتی به نام ایگاشیچی کمک کند تا با گروهی از نگهبانان مبارزه کند. این انتخاب برای کمک به ایجاد پیوند بین این شخصیت‌ها، به بازیکنان امکان می‌دهد با ایگاشیچی عمیق‌تر آشنا شوند و سایر ویژگی‌های بازی را باز کنند.»

در تریلر جدیدی که در جریان رویداد State of Play نمایش داده شد، شخصیت با عبور از دنیایی گسترده، با طیف وسیعی از دشمنان مبارزه می‌کند؛ از شمشیرزنان معمولی گرفته تا حریفان غول پیکر.

بازی روان، بی‌رحمانه و چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد، چیزی که طرفداران ژانر سولزلایک مطمئنا از آن لذت خواهند برد.

Rise of the Ronin قرار است در تاریخ ۲۲ مارس برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->