بدمینتون‌باز مشهدی صاحب دو مدال از رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) سایه اسکوچیچ روی سر پرسپولیس قدوس – استقلال؛ فعلاً منتفی است ستاره مغضوب قلعه نویی در تیم منتخب لیگ امارات + عکس افت قیمت آزمون در ترنسفرمارکت درخشش دختر دونده خراسانی در مسابقات ترکیه طارمی آخرهفته در میلان چند بازیکن مشترک در لیست خرید پرسپولیس و استقلال دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی
سرخط خبرها

دختران ملی‌پوش مشهدی در رشته بدمینتون ۲ عنوان بین‌المللی کسب کردند

  • کد خبر: ۲۰۸۶۷۹
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
دختران ملی‌پوش مشهدی در رشته بدمینتون ۲ عنوان بین‌المللی کسب کردند
دو دختر ملی‌پوش مشهدی در رشته بدمینتون با درخشش در بازی‌های بین‌المللی یزد، بر سکو‌های دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات بین‌المللی بدمینتون سریز جوانان زیر ۱۹ سال به میزبانی یزد در حال برگزاری است که مسابقات بانوان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

آیدا عنایتی، بازیکن مشهدی تیم ملی کشورمان در فینال این رقابت‌ها به مصاف زهرا رباطی، دیگر ملی‌پوش ایرانی رفت و با نتایج نزدیک ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۹ بازی را واگذار کرده و نایب قهرمان سریز بین‌المللی شد. در این بخش از رقابت‌ها، فاطمه زهرا شمس‌آبادی دیگر نماینده مشهد نیز سکوی سوم بازی‌ها را از آن خود کرد.

در قسمت دو نفره نیز، تیم آیدا عنایتی و فردوس فروغی با غلبه بر سحر حسین‌زاده و روژینا لطفیان قهرمان بازی‌های یزد شد تا نمایندگان بدمینتون مشهد در هر دو بخش انفرادی و دونفره صاحب مدال شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->