آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید درویش بر احتمال جذب برانکو+سند

  • کد خبر: ۲۰۸۲۸۸
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
تاکید درویش بر احتمال جذب برانکو+سند
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد که مذاکرات با برانکو ادامه دارد و به زودی سرمربی این تیم مشخص خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از نشستی که درویش به همراه رضا چلنگر در قطر با برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد اخباری پیرامون منتفی شدن قطعی حضور این مربی کروات در پرسپولیس منتشر شد و حتی نام‌هایی برای جانشینی یحیی مطرح گردید، اما این خبرگزاری خبری با این مضمون که برانکو به گزینه‌های مربیگری پرسپولیس بازگشته را منتشر کرد که واکنش‌هایی به دنبال داشت.

با مصاحبه‌ای که به تازگی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام داده، اما روشن شد که برانکو همچنان گزینه اول باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی است.


درویش دراین راستا گفته: «در یکی دو روز آینده انشاالله سرمربی را مشخص خواهیم کرد. اجازه بدهید، درباره نفرات صحبت نکنم، اما حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس هنوز به طور کامل منتفی نشده و دوباره با این مربی مذاکره می‌کنیم. در حال حاضر هم سه گزینه داریم که اوسمار یکی از آنهاست و در این خصوص با او صحبت‌هایی داشته‌ایم.»

در همین راستا برانکو نیز مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرده حضورش در پرسپولیس منتفی نشده و هر احتمالی وجود دارد. در عین حال بازگشت سید جلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس هم قطعی شده است.

تاکید درویش بر احتمال جذب برانکو+سند

(لازم به ذکر است که خبر بازگشت برانکو به گزینه‌های پرسپولیس در تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری منتشر شد)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->