جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

استقبال عجیب چینی‌ها از تیم النصر و کریستیانو رونالدو + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۲۰۷۵۰۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
استقبال عجیب چینی‌ها از تیم النصر و کریستیانو رونالدو + عکس و فیلم
تیم النصر که برای اردویی ۱۰ روزه وارد کشور چین شده با استقبال پرشور هواداران چینی در فرودگاه مواجه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم النصر عربستان در جریان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تعطیلی لیگ عربستان اردویی ۱۰ روزه به رهبری کریستیانو رونالدو در چین برگزار خواهد کرد.

تیم النصر در جریان این اردو ۲ دیدار دوستانه نیز با تیم‌های لیگ برتری این کشور برگزار خواهد کرد. بر این اساس یاران رونالدو ۴ بهمن ماه به مصاف شانگ‌های شنهوا و ۸ بهمن ماه نیز به مصاف ژجیانگ خواهد رفت.

کاروان النصر که امروز وارد فرودگاه شنزن چین شد، با استقبال پرشور و چند هزار نفری طرفداران این ستاره دنیای فوتبال مواجه شد.

کریستیانو رونالدو در پی استقبال پرشور چینی‌ها از کاروان تیم النصر گفت: ”همانطور که می دانید، من تقریبا هر سال به چین می آیم و با استقبال گرم مردم آسیا به ویژه چینی ها مواجه می شویم، بنابراین از شما بسیار متشکرم و امیدواریم به زودی شما را ببینیم، متشکرم"

استقبال عجیب چینی‌ها از تیم النصر و کریستیانو رونالدو + عکس و فیلم

استقبال عجیب چینی‌ها از تیم النصر و کریستیانو رونالدو + عکس و فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->