آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت»
سرخط خبرها
فضای کار اشتراکی ویژه بانوان در بوستان مادر و کودک اجرا می‌شود

فضای کار اشتراکی ویژه بانوان در بوستان مادر و کودک اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۷۲۹۹
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: ایجاد فضای کار اشتراکی به طور ویژه برای مادرانی که فرزند دارند در بوستان‌های ویژه بانوان در مشهد را در دستور کار قرار دادیم.

میرزائیان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: فضای کار اشتراکی به این معنا که تجهیزات اولیه میز کار مانند اینترنت، خط تلفن و میز و تجهیزات اداری را در اختیار مادران شاغل قرار می‌دهیم تا بتواند با هزینه‌ای کمتر و شرایطی بهتر کار خود را انجام دهد.

میرزائیان بیان کرد: ایجاد اطمینان خاطر برای سلامتی و امنیت فرزند این مادران شاغل و نگهداری از کودکان از جمله ویژگی‌های این فضای کار اشتراکی در بوستان مادر و کودک است تا مادر هم نگران فرزندش نباشد و هم بتواند در کنار فضای کاری خود از فرزندش مراقبت کند و کنارش باشد.

سعی می‌کنیم افرادی که برای این فضای کار انتخاب می‌شوند کارشان متناسب با موضوعات شهری و حوزه بانوان باشد. مهم این است که شغل فرد در بوستان مادر و کودک مرتبط به این دو محور باشد؛ همچنین خلاقانه و نوآورانه در راستای مسائل شهری نیز باشد.

تلاش می‌کنیم نخستین فضای کار اشتراکی بانوان در بوستان مادر و کودک را در دهه فجر افتتاح کنیم و پیش بینی ما در گام اول ایجاد ظرفیت برای ۲۰ میز اشتراکی است.

هدف بعدی ما ایجاد فضای کار اشتراکی در بوستان جهانشهر است و آمادگی توسعه این مدل کار در دیگر مراکز و بوستان‌های ویژه بانوان است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.