تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت
سرخط خبرها

روسیه: اسرائیل و آمریکا مخالف ایجاد کشور مستقل فلسطین هستند

  • کد خبر: ۲۰۷۱۳۹
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
روسیه: اسرائیل و آمریکا مخالف ایجاد کشور مستقل فلسطین هستند
سفیر روسیه در لندن تصریح کرد که مخالفت آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد کشور مستقل فلسطین، مانع اصلی برقراری صلح و ثبات درمنطقه غرب آسیا است.

به گزارش شهرآرانیوز، آندری کلین در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ال‌بی‌سی انگلیس گفت: ما از آنچه در هفتم اکتبر رخ داد بیزاریم اما از آنچه در غزه هم می‌گذرد، حمایت نمی‌کنیم.

وی افزود: ما تاکید داریم که خشونت‌ها در این باریکه باید متوقف شود، نه به طور موقت بلکه دائم. سپس مذاکرات برای تحقق راه‌حل دو دولتی آغاز و در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

سفیر روسیه با بیان اینکه «نمی‌توان فلسطینی‌ها را برای همیشه مهار کرد» تصریح کرد که آن‌ها باید از یک کشور مستقل برخوردار باشند.

وی ادامه داد: اما اسرائیل و ایالات متحده مایل به چنین کاری نیستند. هرچند آمریکا از این پیشنهاد (تشکیل کشور مستقل فلسطین) در جنگ حمایت می‌کند اما در عمل مایل است که فلسطین وجود خارجی نداشته باشد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز در سخنانی جنجال برانگیز اعلام کرد که با تشکیل کشور مستقل فلسطین بعد از اتمام جنگ غزه مخالف است. وی مدعی شد: همه اراضی غرب رود اردن بایستی تحت کنترل امنیتی (رژیم) اسرائیل باشند.

نتانیاهو پیشتر نیز ادعا کرد که جنگ در غزه ممکن است تا سال ۲۰۲۵ میلادی برای شکست جنبش مقاومت اسلامی (حماس) بطول بینجامد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->