بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

لزوم معافیت مالیاتی در شهرک‌های نواحی صنعتی خراسان رضوی درراستای رشد تولید

  • کد خبر: ۲۰۶۳۶۴
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
لزوم معافیت مالیاتی در شهرک‌های نواحی صنعتی خراسان رضوی درراستای رشد تولید
مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: معافیت مالیاتی در شهرک‌های نواحی صنعتی، از عوامل و اولویت‌های اصلی کمک به رشد تولید و توسعه صنعت است.

به گزارش شهرآرانیوز، شاکر رضا مریدی در نشست تخصصی کارگروه شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی  هیأت اندیشه ورزان کارآفرین استان، افزود: همه واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی تا ۱۳ سال در مناطق کمتر توسعه‌یافته می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

مدیر کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی عنوان کرد: بر اساس قانون رفع موانع تولید، همه صاحبان واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها نواحی صنعتی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی مندرج در قانون برای شهرک‌های مستقر در مناطق توسعه یافته استان به مدت ۷ سال و برای شهرک‌های مستقر در مناطق کمتر توسعه‌یافته به مدت ۱۳ سال استفاده کنند.

وی با اشاره به کمک همه جانبه ادارات استان به رشد تولید، اظهار داشت: پیش از این بر اساس قانون در مناطق توسعه‌یافته پنج سال و کمتر توسعه‌یافته تا ۱۰ سال معافیت‌های مالیاتی برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و خارج از محدوده ۳۰ کیلومتر اعمال می‌شد، اما در قانون جدید که از ابتدای سال ۹۵ اجرایی شده است این افزایش تا ۱۳ سال اعمال و محدوده تا شعاع ۳۰ کیلومتر نیز برداشته شده است.



 در ادامه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان نمود: در ماده ۳۱ رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بر اعمال معافیت‌های مالیاتی در واحد‌های صنعتی تأکید شده تا به راحتی بتوانند از این معافیت‌های مالیاتی مستقیم استفاده کنند.

 جعفر فرشچی طوسی در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی توس، یادآور شد: باید استقرار واحد‌های صنعتی را به داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی هدایت کنیم تا از این معافیت‌ها بهره‌مند شوند و از تخریب محیط زیست و پراکندگی استقرار صنایع نیز جلوگیری شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در انتها خاطرنشان کرد: استفاده از مشاوران مالیاتی در قالب کلینیک صنعت و برگزاری دوره‌های آموزشی امور مالیاتی واحد‌های تولیدی از خدماتی است که مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان به واحد‌های صنعتی ارائه مینماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->