مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد
سرخط خبرها

مرگ دلخراش پیرمرد نیشابوری حین کار با دستگاه کودپاش

  • کد خبر: ۲۰۶۰۲۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
مرگ دلخراش پیرمرد نیشابوری حین کار با دستگاه کودپاش
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از مرگ دلخراش مرد ۶۲ ساله حین کار با دستگاه کودپاش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین احمدی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک مردی حدوداً ۶۲ ساله در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ جمهوری برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد، مردی حدوداً ۶۲ ساله حین کار با دستگاه کودپاش به دلایل نامعلومی در داخل دستگاه گیر و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش و با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار، بیان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت دقیق حادثه ادامه دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->