تیم ملی فوتسال افغانستان قبل از جام جهانی در ۳ تورنمنت شرکت خواهد کرد انتصابات جدید رهبر طالبان در ساختار حکومت سرپرست افغانستان برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در جام جهانی ازبکستان طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز ساکن ایران آغاز شد سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: در جام جهانی همه راه‌ها به تیم‌های بزرگ ختم می‌شود سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: برای شگفتی سازی به جام جهانی می‌رویم کاظمی‌قمی در مشهد: از هر ابتکار و پیشنهادی در راستای رشد افغانستان حمایت می‌کنیم + فیلم حسین شمس: به تیم ملی فوتسال افغانستان خوش‌بینم، آنها سرنترسی دارند تیم ملی افغانستان در جام جهانی فوتسال با آرژانتین، آنگولا و اوکراین هم‌گروه شد برنامه جهانی غذا: سیل در افغانستان به ۸۰ هزار نفر آسیب رسانده است گلر تیم ملی فوتسال افغانستان: آرزو دارم نماینده خوبی برای کشورم در جهان باشم فیلم | دومین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به مزارشریف رسید سازمان ملل وضعیت مناطق سیل زده افغانستان را بحرانی عنوان کرد دومین هواپیمای کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان اعزام شد شعری از سیدحکیم بینش، شاعر افغانستانی برای رئیس‌جمهور فقید ایران + فیلم یادبود مهاجرین افغانستانی در قم برای شهدای خدمت | کاظمی قمی: رئیسی برای حمایت از مردم افغانستان راه تعامل را برگزید محمدجواد صفری دروازه‌بان تیم ملی فوتسال افغانستان به گیتی‌پسند اصفهان پیوست کاظمی قمی: ایران ۳۰۰ میلیون متر مکعب حقابه از افغانستان دریافت کرده است ۱۰۰هزار مهاجر افغانستانی در مراسم وداع با رئیس جمهور در مشهد شرکت کردند معاون نخست‌وزیر طالبان با اسماعیل هنیه و امیر قطر در تهران دیدار کرد + عکس
سرخط خبرها

مدیرکل اتباع: مهاجران افغانستانی شایسته خدمات عادلانه هستند

  • کد خبر: ۲۰۵۷۶۴
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
  • ۱
مدیرکل اتباع: مهاجران افغانستانی شایسته خدمات عادلانه هستند
مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مهاجران افغانستانی شایسته خدمات عادلانه هستند گفت: پیام شهدای حادثه کرمان به دشمن این بود که ما سنگر را خالی نمی‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین شرافتی، مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان که بعد از ظهر امروز جمعه با حضور مسئولان اداره اتباع استان، چهره‌های فرهنگی مهاجران و جمعی از مهاجران افغانستانی مقیم مشهد در حسینیه هراتی‌های برگزار شد، اظهارداشت: امروز در هشت استان کشور به صورت همزمان مراسم گرامی داشت از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی کرمان برگزار شد و مهاجران افغانستانی همیشه در صحنه بودند.

او در ادامه گفت: دشمن به اندازه‌ای که از حاج قاسم می‌ترسید، امروز از رهروان ایشان در وحشت است. دلیل اقدامات تروریستی اخیر دشمن در کرمان ترس از حاج قاسم و مکتب او است.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم فرهنگ مبارزه با دشمنان را توسعه داد. صد روز است که رژیم کودک کش صهیونیست در غزه جنایت می‌کند. آن‌ها فکر می‌کردند که در غزه مسلط می‌شوند. آن‌ها به دنبال به آتش کشیدن بودند، ولی خودشان آتش گرفتند. دشمن دوسال قبل برای به آتش کشیدن ایران تلاش کرد، ولی خودشان در همان آتش در حال سوختن هستند.

شرافتی تصریح کرد: دشمن در افغانستان ایران هراسی را دنبال می‌کند و در ایران افغانستان هراسی را. ولی شهدای مظلوم شیعه و سنی افغانستانی در حادثه کرمان پیام مهمی به دشمنان مخابره کردند. پیام شهدا به دشمن این بود که ما سنگر را خالی نمی‌کنیم. جبهه‌ای که حاج قاسم ایجاد کرده است کلک دشمن را خواهد کند.

مدیرکل اتباع استان خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که راه به جایی نخواهد برد و هیچ سدی در برابر حرکت آگاهانه مردم ایجاد نخواهد کرد، خودشان هم این را می‌دانند.

او افزود: عشق و علاقه مردم افغانستان، مهاجران عزیز و حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران در چهاردهه گذشته از افغانستان و مردم این کشور همچنان ادامه خواهد داشت.  

شرافتی تاکید کرد: مردم مهاجر افغانستان که چهاردهه است با ما زندگی می‌کنند شایسته خدمات عادلانه هستند. باید به آن‌ها خدمت شود.

او گفت: مهاجران افغانستانی در مشهد مقدس در کنار حرم مطهر رضوی ۳۸۰ هیئت مذهبی، موسسه خیریه، علمای بزرگ و چهره‌های ارزشمند دارند. رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم بودند و همیشه در هنگام تهدیدات از ایران دفاع کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
1
0
اینا رو نگه دارین بهترین به درد شما میخورن اونجور که مسولین گرامی می‌فرمایند باید ما ایرانیا وطن خودمون رو ترک کنیم اینا دوس دارن افغانی جمع کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->