کدمورس جدید امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش «اپل آیدی» رسماً به «اپل اکانت» تغییرنام داد همه چیز درباره Apple Intelligence، هوش مصنوعی شرکت اپل + ویژگی‌ها فوری | «همستر کامبت» در صرافی کوکوین پیش‌فروش می‌شود + جزئیات پرافیت مهم است یا تعداد سکه؟ + پاسخ اکانت رسمی «همستر کامبت» دستگاه‌های که از watchOS ۱۱ پشتیبانی می‌کنند نوکیا فناوری تماس تلفنی با صدای سه‌بعدی را معرفی کرد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) ۳۴ میلیون نفر در کشور گیمر هستند کدمورس جدید امروز همستر کامبت (دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش اولین جزئیات از عرضه ۳ کنسول جدید ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ آیا دوباره زمان اعتماد به پنکه‌ها فرا رسیده است؟ + روش‌های استفاده درست از پنکه فهرست دستگاه‌هایی که iOS ۱۸ و iPadOS ۱۸ را دریافت می‌کنند کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند دو وزیر برای انتشار آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دستوری با قید فوریت گرفتند (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) اندروید ۱۵ برای کدام گوشی‌ها و تبلت‌ها منتشر می‌شود؟ کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) نامه یک خیال‌باف به یک همستر غریبه! ایرانی‌ها از این به بعد با ملاحظاتی می‌توانند از پلتفرم‌های چینی کالا بخرند نتایج یک تحقیق جدید: استفاده از گوشی هوشمند قبل از خواب آنچنان مضر نیست
سرخط خبرها

معرفی یک گوشی ارزان‌قیمت با امکانات خوب

  • کد خبر: ۲۰۵۷۲۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
معرفی یک گوشی ارزان‌قیمت با امکانات خوب
گوشی ساده‌ Itel Power 450 با درگاه USB-C و شارژدهی بسیار خوب و قیمت جذاب معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایتل گوشی ساده‌ جدیدی به‌نام پاور ۴۵۰ (Power 450) برای بازار هند معرفی کرد. این محصول با شبکه‌های 2G سازگاری دارد و با درگاه USB-C و قیمت بسیار جذاب عرضه می‌شود.

Itel Power 450 در رنگ آبی، خاکستری و سبز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت گوشی فقط ۱۸ دلار است که می‌تواند نظر هر کاربری را که به‌دنبال گوشی دوم ساده است به خود جلب کند.

گوشی Itel Power 450 از نمایشگر ۲٫۴اینچی با وضوح QVGA بهره می‌برد و به کیبورد T9 مجهز شده است.

پاور ۴۵۰ همچنین چند دکمه برای ناوبری، D-Pad و دکمه‌ای برای دسترسی سریع به چراغ‌قوه دارد. در بخش پشتی گوشی شاهد دوربین تکی هستیم و همان‌طور که گفته شده در لبه‌ پایینی آن درگاه شارژ USB-C قرار دارد.

گوشی ساده‌ Itel Power 450 از باتری ۲٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که با هر بار شارژ تا ۲۰ ساعت مکالمه ارائه می‌دهد و حداکثر ۱۵ روز در حالت آماده‌به‌کار دوام می‌آورد.

قلب تپنده‌ ایتل پاور ۴۵۰ پردازنده‌ مدیاتک MTK6261D است و در کنار آن ۸ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. ضخامت این محصول ۱۳٫۴ میلی‌متر است و از رادیو FM نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی Power 450 از طریق سایت رسمی Itel هند با قیمت ۱۸ دلار به‌فروش می‌رسد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->