آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صمدی: یلی باید تعصب و غیرت بیشتری نسبت به نیان داشته باشد

  • کد خبر: ۲۰۵۶۳۳
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
صمدی: یلی باید تعصب و غیرت بیشتری نسبت به نیان داشته باشد
سرمربی نیان الکترونیک مشهد با انتقاد از عدم کسب آمادگی پوریا یلی پس از دوران مصدومیتش گفت: یلی باید تعصب و غیرت بیشتری نسبت به نیان داشته باشد تا شرایط برای نیان پیش نرود.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست تیمش مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: در حال حاضر ۷ بازی است که پوریا یلی، پشت خط زن اصلی تیم را در اختیار نداریم. تقریبا در نصف بازی‌های خود یلی را در اختیار نداشتیم. بخشی از آن نیز به خودش مربوط است و تمام دوری او از میادین به پیچیدگی پایش مربوط نمی‌شود. با وجود اینکه آسیب‌دیدگی یلی رفع شده، اما از آمادگی بدنی لازم برخوردار نیست.

وی افزود: مس رفسنجان نیز از امتیاز میزبانی برخوردار بود. پاسور دوم مس نیز عملکرد خوبی داشت. اگر بازیکنان جایگزین مس عملکرد خوبی به نمایش نمی‌گذاشتند می‌توانستیم بازی را ببریم، اما پاسور دوم مس از ست چهارم بازی را برای مس درآورد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: مقابل مس از ۳ بازیکن تیم ملی جوانان در ترکیب خود استفاده می‌کردیم. گلزاده، جوان و کاظمی بازیکنان تیم ملی جوانان هستند، اما سطح بزرگسالان با جوانان بسیار متفاوت است.

صمدی افزود: تمام اسپکر‌های ما زیر ۲۳ سال هستند. شاید برخی‌ها بپرسند که چرا نیان در ست پنجم نتیجه نمی‌گیرد، اما باید بگویم که تجربه است که به داد تیم‌ها می‌رسد. متاسفانه بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند. در بازی‌هایی که مهمان هستیم فشار تماشاگران و داور بر تیم جوان ما غلبه می‌کند و باعث می‌شود که ست پنجم را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: شرایط برای نیان اینگونه باقی نخواهد ماند و انشاالله جبران مافات خواهیم کرد. نیان بازیکنان جدیدی جذب کرده که نیاز به زمان دارند.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص زمان بازگشت یلی به میادین تصریح کرد: نمی‌دانم یلی چه زمانی به مرز آمادگی می‌رسد. این موضوع را باید از خودشان سوال کنید. از نظر من بازیکن باید برای آن نوع آسیب‌دیگی ۲۰ روز بعد به مرز آمادگی برسد، اما ۴۰ روز از مصدومیت یلی می‌گذرد و این بازیکن هنوز به شرایط قبل از آسیب‌دیدگی‌اش نرسیده که بسیار از غیبت او متضرر شده‌ایم.

صمدی اضافه کرد: یلی در آن مدتی که آسیب دید به لحاظ بدنی به شدت افت کرد. متاسفانه تاکنون نصف لیگ را از دست داده‌ایم. یلی بیشترین قرارداد را با نیان دارد و من او را کاپیتان نیان الکترونیک قرار دادم. یلی باید تعصب و غیرت بیشتری نسبت به نیان داشته باشد تا شرایط اینگونه نشود. امیدوارم هرچه زودتر شرایط یلی بهبود یابد تا به میادین بازگردد.

وی در خصوص شرایط گلزاده، دیگر پاسور نیان خاطرنشان کرد: گلزاده مقابل مس عملکرد خوبی داشت، اما او یک بازیکن جوان است و به تازگی به نیان اضافه شده است، اما تجربه لازم را ندارد. به لحاظ فنی از او رضایت داریم و امیدوارم در ادامه بیشتر به ما کمک کند. با این شرایطی که برای پوریا یلی به وجود آمده فکر می‌کنم باید با گلزاده جلو برویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->