در آستانه تاریخ رند (۰۳/۰۳/۰۳) وزارت بهداشت برای متقاضیان سزارین‌های تقویمی خط‌ونشان کشید درباره خبرنگار شهیر فلسطینی که مهمان جشنواره «صبح» است | خون دلی که لعل شد‌ تیم ملی هاکی بانوان کشور در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت مردان و زنان ایرانی سال گذشته در چند سالگی پدر و مادر شدند؟ آشنایی با بیماری‌های شایع زنان و درمان آن اضطراب درونی والدین و چرخه سرنوشت فرزندان نگاهی به کارنامه استاد دانشگاه رادیوی «پکن» که بانویی مشهدی بود | سه میلیون کلمه چینی فارسی شد برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی
سرخط خبرها
«فعالان حوزه بانوان» محور حل مسائل و مشکلات خراسان رضوی می‌شوند

«فعالان حوزه بانوان» محور حل مسائل و مشکلات خراسان رضوی می‌شوند

  • کد خبر: ۲۰۵۳۶۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم بانوان سرپرست خانواده را توانمند کنیم و تسهیلاتی را در قالب‌های مختلف به آن‌ها اختصاص دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه شب در دیدار با فعالان حوزه بانوان استان افزود: به‌دلیل اهمیت موضوع و تأثیرگذاری بانوان استان، برای بررسی، رسیدگی و پیگیری دغدغه‌های بانوان نشست‌های هفتگی برگزار خواهیم کرد تا برای حل موضوعات گام برداریم.

وی با بیان این که موضوعات و مشکلات خراسان رضوی به شکل قرارگاهی تا حل مساله پیگیری می‌شود ادامه داد: در استان به شکل مساله محور حرکت می‌کنیم و هیچ گاه منابع محور پیش نمی‌رویم.

استاندار خراسان رضوی به مدیریت منابع مالی استان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید رشد تولید را با نگاه به مدیریت تورم، حمایت کنند.

نظری افزود: به دلیل محدودیت منابع مالی از محل مولدسازی دارایی‌ها و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های خراسان رضوی اقدامات خوبی در دست اجراست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.