تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت ترامپ: رای دادگاه نیویورک علیه من از سوی عموم مردم پذیرفته نمی‌شود حادثه دریایی جدید در غرب یمن (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) عربستان در کنفرانس اوکراین شرکت نخواهد کرد تظاهرات صهیونیست‌های افراطی علیه بررسی لغو معافیت آن‌ها از سربازی در دادگاه عالی + فیلم گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم چند عملیات‌ گردان‌های قسام در دویست‌وچهلمین روز جنگ غزه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) شرط مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح تلفات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در غزه
سرخط خبرها

نظری: کاهش معطلی رای دهندگان از مهمترین برنامه‌های انتخاباتی است

  • کد خبر: ۲۰۵۲۱۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
نظری: کاهش معطلی رای دهندگان از مهمترین برنامه‌های انتخاباتی است
استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش معطلی رای دهندگان در صفوف اخذ رای، یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای انتخابات ۱۱ اسفند است که با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در همایش "رسانه و انتخابات" در مشهد افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند، با افزایش ۱۵ درصدی صندوق‌های اخذ رای نسبت به دوره‌های گذشته و همچنین نظارت بیشتر بر اجرای تعهدات مجریان برگزاری انتخابات، تلاش می‌شود رای دهندگان در کوتاهترین زمان رای خود را به صندوق‌ها بریزند.

وی در خصوص نتایج احزار صلاحیت داوطلبان در خراسان رضوی ادامه داد:جریان‌های سیاسی داوطلبان هیچ تاثیری در تایید و یا رد صلاحیت‌های افراد داوطلب انتخابات پیش رو نداشته است و فقط بر اساس عملکرد شخصی آنان بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در انتخابات پیش رو صلاحیت هزار و ۷۴۴ نفر بررسی و صلاحیت بیش از ۴۵ درصد آن‌ها تایید شده است که از تمام جریانات سیاسی در میان آن‌ها وجود دارد.

نظری افزود: در حوزه اجرایی، عقب ماندگی خاصی نداریم و تا این لحظه طبق برنامه پیش رفته ایم. به لحاظ موضوعات امنیتی نیز همانند دیگر امور، در انتخابات تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده و همه موارد تحت کنترل و اختیار است.

وی اضافه کرد: سلامت و امانتداری مهمترین کلیدواژه تمامی مراحل انتخابات است که به طور جدی مورد تاکید است.

استاندار خراسان رضوی گفت: مشارکت حداکثری، وجه مشترک همه دستگاهها، اقشار مردم و نهادهاست که رسانه‌ها نیز نقش موثری در جریان سازی آن دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->