افزایش ۲۰۰ درصدی بارش باران در مشهد نسبت به سال گذشته دستگیری عاملان اخاذی ۳۰ هزار دلاری در مشهد  کشف ۵۰ فقره سرقت خانه‌های خالی از سکنه در مشهد (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای هوا در مناطق گرمسیر استان به ۴۰ درجه می‌رسد خبر مهم و فوری برای بازنشستگان کشوری؛ برای دریافت بیمه تکمیلی جدید اقدام کنید (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی باران‌های رگباری در ۱۱ استان کشور (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) میانگین سن بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در پایان سال ۱۴۰۱، معادل ۴۹.۷ سال بود احتمال اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در ماه جاری (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) چهار مصدوم در انفجار یک مرکز تجاری در نسیم شهر شناسایی ۸ مورد ابتلا به تب دانگ در کشور | این علائم را جدی بگیرید سیگار الکترونیکی اعتیادآور است هشدار برای مادران| خطرات اختلالات تیروئیدی در بارداری را جدی بگیرید دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی| کشف ۵۰ هزار فقره داروی کمیاب و نایاب انهدام شبکه تولید محتواهای مبتذل مدلینگ به سردستگی ۲ زن جوان اگر وام‌گیرنده بدهی‌اش را پرداخت نکند، تکلیف ضامن چیست؟ از خسارت سنگین دخانیات به نظام سلامت تا زنگ خطر مصرف سیگار در سریال‌ها! ماجرای تکان دهنده قتل یک جوان | هر ۴ قاتل قصاص می‌شوند والدین بخوانند| آسیب‌های پرسه زنی کودکان در فضای مجازی نام‌گذاری ایستگاه راه‌آهن مشهد به نام آیت‌الله شهید رئیسی ریزش دوباره معدن زغال سنگ در کرمان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | یک معدنکار جان باخت
سرخط خبرها

مدارس نوبت عصر سرخس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد (۱۹ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۱۹۵
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
مدارس نوبت عصر سرخس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد (۱۹ دی ۱۴۰۲)
فرماندار سرخس گفت: بر اساس تصمیم‌گیری ستاد بحران شهرستان به علت آلایندگی هوا در سطح شهرستان، مدارس روستایی و شهری سرخس در نوبت عصر امروز سه شنبه ۱۹ دی‌ماه تعطیل هستند.

به گزارش شهرآرانیوز حسن نوری زاده با بیان اینکه علاوه بر تعطیلی مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) در نوبت عصر امروز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم تعطیل هستند، اظهار کرد: این تصمیم در جلسه ستاد بحران به دلیل وجود گرد و غبار، ریزگرد‌ها و آلودگی هوا اخذ شده است.

فرماندار سرخس با اعلام اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شوند، بیان کرد: کلاس‌های درس مدارس در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

وی همچنین از محدود شدن دید رانندگان در جاده مشهد-سرخس به دلیل طوفان گرد و خاک خبر داد و گفت: مجموعه راهداری و پلیس‌راه شهرستان در چند کیلومتری که ریزگرد‌ها بیشتر موجب انسداد جاده می‌شود مستقر شده‌اند.

فرماندار سرخس با اشاره به آماده‌باش بودن تمامی مراکز درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های لقمان و بیمارستان غدیر صنعت نفت شهرستان برای خدمت‌رسانی به موقع به مراجعه کنندگان، گفت: پایگاه‌های اورژانس در گنبدلی، شورلق و مزداوند آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی همچنین تصریح کرد: دستورالعمل بهداشتی برای این شرایط این است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و در صورت لزوم حتماً ماسک بزنند.

نوری زاده خاطرنشان کرد: گروه‌های حساس شامل کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و ریوی و زنان باردار همزمان با افزایش غلظت آلاینده‌ها بیش از دیگران در معرض خطرات جبران‌ناپذیر هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->