سرخط خبرها

بازیگر نقش شهید احمد کاظمی کیست؟ + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۵۱۷۸
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
بازیگر نقش شهید احمد کاظمی کیست؟ + فیلم
نخستین ویدیو از فیلم سینمایی «احمد» که به بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر ۴۲ راه یافت منتشر شد و از بازیگر نقش احمد کاظمی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز همزمان با سالروز شهادت شهید احمد کاظمی، نخستین ویدیو از فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، که در ژانر حادثه‌ای و با روایتی ملتهب از ۱۸ ساعت ابتدایی زلزله بم ساخته شده است توسط روابط عمومی فیلم منتشر شد؛ و رسما اعلام شد که تینو صالحی، هنرمند باسابقه عرصه تئاتر، در این اثر ایفاگر نقش شهید کاظمی است.

طبق پیگیری ما در فضای مجازی؛ تینو صالحی متولد ۱۳۵۹ بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی، کارشناس ارشد کارگردانی نمایش از هنر و معماری، برنده جایزه بازیگر اول مرد برای بازی در نمایش "فیل آبی" در جشنواره ملی جوان ایرانی بخش "هنر‌های نمایشی و جوان" و مدرس بازیگری در آموزشگاه کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ بوده است.

او علاوه بر بازیگری و کارگردانی، دستیار دکتر قطب الدین صادقی و امیر دژاکام بوده است. صالحی کارگردان نمایش‌های آنتی آنتیگونه، "کیارش، فطرس، ترنج و آوای نی می‌باشد و در نمایش‌های ماه زدگان، نصرت خانم مادرم و نوروز، یک دامن ماه و ستاره، شاخه نبات، رویا‌های خلیج فارس، مردود خرداد و در سریال‌های مختارنامه، زمین انسان ها، سفر به اورامان و همچنین در تله تئاتر منم اومدم ایفای نقش کرده است.

همچنین لوگوی فیلم «احمد» که طراحی آن برعهده محمد روح‌الامین بوده است، رونمایی شد.

احمد» به نویسندگی امیرعباس ربیعی و رضا محبی‌نوری که در بخش مسابقه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (سودای سیمرغ) حضور دارد، این روز‌ها آخرین مراحل پس‌تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

فیلم سینمایی «احمد»، محصول مشترک موسسه تصویرشهر و سازمان سینمایی سوره است و اسامی سایر بازیگران و عوامل آن در اخبار بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->