صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟
سرخط خبرها

محبوبیت نتانیاهو به پایین‌ترین سطح رسید

  • کد خبر: ۲۰۴۷۶۳
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
محبوبیت نتانیاهو به پایین‌ترین سطح رسید
یک نظرسنجی جدید در رژیم صهیونیستی نشان داد تنها ۱۵ درصد از شهرک‌نشینان صهیونیست از ماندن نتانیاهو در قدرت حمایت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محبوبیت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از انتقاد به‌خاطر پروژه «اصلاحات» قضایی‌اش، که در رژیم صهیونیستی اصلا مورد استقبال قرار نگرفت و پس از درگیری میان این رژیم و مقاومت فلسطین، به پایین‌ترین حد خود رسید.

براساس گزارش القدس العربی، نتانیاهو که برای اولین بار نزدیک به ۳۰ سال پیش به قدرت رسید، از زمان عملیات طوفان الاقصق، دقیقاً سه ماه پیش، بیش از هر زمان دیگری مورد انتقاد قرار گرفته است.

کارشناسان معتقدند که نتانیاهو برای حفظ موقعیت خود روی ادامه جنگ حساب می‌کند و احتمال استعفای او کم است. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط مؤسسه صهیونیستی، اکتبر گذشته، اندکی پس از طوفان الاقصی تنها ۲۰.۵ درصد از شهرک‌نشینان صهیونیست گفتند که به نتانیاهو اعتماد دارند.

اما جدیدتری نظرسنجی انجام شده توسط این موسسه صهیونیستی که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد تنها ۱۵ درصد از صهیونیست‌ها می‌گویند که از حفظ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قدرت پس از جنگ حمایت می‌کنند. وضعیت برای مردی که هوادارانش او را «بی بی» می‌خوانند، اصلا خوب نیست.

توبی گرین محقق، استاد مدعو در دانشکده اقتصاد لندن و مدرس دانشگاه بار-ایلان در تل آویو، به وب‌سایت فرانسوی BFMTV.com گفت: این بدون شک سخت‌ترین لحظه در کارنامه سیاسی نتانیاهو است.

وب‌سایت BFMTV.com به نقل از الیزابت شپار، مدرس روابط بین‌الملل در دانشگاه تور فرانسه، نوشت: ۷ اکتبر نشان‌دهنده شکست ناگوار اطلاعاتی و استراتژی سیاسی و نظامی اسرائیل است. این شکست برای بنیامین نتانیاهو بسیار زیانبار است، زیرا نخست وزیر اسرائیل همیشه دفاع از اسرائیل را به عنوان یک استدلال انتخاباتی به نفع خود قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->