رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟
سرخط خبرها

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد؛ لزوم برخورد قاطع با حرمت‌شکنان حریم شهیدان در فضای مجازی

  • کد خبر: ۲۰۴۴۵۵
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد؛ لزوم برخورد قاطع با حرمت‌شکنان حریم شهیدان در فضای مجازی
رئیس دیوان عالی کشور گفت: متاسفانه عده‌ای از روی غفلت و برخی از معاندین در فضای مجازی اقدام به هتک حرمت شهیدان و به ویژه حاج قاسم سلیمانی کرده‌اند که باید این افراد مورد تعقیب قرار گیرند و برخورد جدی و قاطع در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری صبح امروز (۱۶ دی‌ماه) در جلسه شورای معاونین، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان شهید، بر شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل خرابکار و مزدوران دشمن تاکید کرد.

وی افزود: مکتب سردار سلیمانی در جان و دل‌های ملت ریشه دارد؛ حاج قاسم زنده است و راه و مکتب او موجب هراس دشمنان است.

رئیس دیوان‌عالی کشور اظهار کرد: دشمنان این مرزوبوم و مکتب علوی هرچه دست به این جنایات خباثت‌گونه بزنند مردم مؤمن در راه اعتلای کلمه‌الله و حمایت همه جانبه از نظام و اصل مترقی ولایت فقیه مصمم‌تر خواهند شد.

رئیس دیوان‌عالی کشور با بیان اینکه این حادثه تروریستی غم‌بار قلب ملت بزرگ ایران را به درد آورد، ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گاه به‌واسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی امام راحل، شهدا و حاج قاسم، دست نخواهد کشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری در توضیح مطلب تصریح کرد: همان‌طور که حضرت امام خمینی(ره) در پی شهادت شهید مطهری در قسمتی از سخنرانی خود فرمودن «با ریختن خون عزیزان ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست. ‏‎ ‎‏بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم.» حادثه تروریستی کرمان اوج استیصال صهیونیسم است و شهادت افتخار ماست و این ملت، ملت امام حسین(ع) است، بدون شک چنین حرکت‌های جنایت‌بار و ظالمانه، حکایت از زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رودررو با فرزندان غیور ملت را دارد.

وی با بیان اینکه تحرکات دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت وارد کند، گفت: این حادثه جنایت‌بار، وحدت مردم ایران و جبهه مقاومت را استحکام بخشید و راه نورانی شهید حاج قاسم سلیمانی پر رهروتر خواهد شد و ان‌شاءلله مردم مومن و متعهد ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو با حضور غرورآفرین خود مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

رئیس دیوان‌عالی کشور گفت: متاسفانه عده‌ای از روی غفلت و برخی از معاندان در فضای مجازی اقدام به هتک حرمت شهیدان و به ویژه حاج قاسم سلیمانی کرده‌اند که باید این افراد مورد تعقیب قرار گیرند؛ لذا مسئولان مربوطه در این خصوص اقدام جدی و قاطعانه‌ای انجام دهند.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->