یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

یک بسته برای مشترکان دل شکسته

  • کد خبر: ۲۰۴۱۲۲
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
یک بسته برای مشترکان دل شکسته
مهدی محمدی - طنزپرداز

اگر برای شما هم پیامک «بسته اینترنت هدیه دولت به میزان ۵ گیگابایت که تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ قابل استفاده است برای شما تا ساعات آینده فعال خواهد شد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» آمده است به شما این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گوییم.
به خودتان انرژی منفی ندهید. نگویید صدهزار تومان از جیب راستم برداشته شد و عوضش هزار تومان توی جیب چپم آمد. اگر عظمت در نگاه شما باشد این بسته بزرگی است چرا که هر گیگابایت این بسته هزار مگابایت است و هر مگابایت این بسته خودش یعنی هزارکیلو بایت و هر کیلو بایت هم هزار بایت.

تازه هر بایت هم خودش هشت بیت است! قدرش را بدانید. سعی کنید از آن برای دانلود فیلم‌های آموزنده استفاده کنید. اگر نمی‌دانید چه فیلم آموزنده‌ای دانلود کنید به سایت صدا و سیما بروید و به صورت تصادفی یکی از برنامه‌های تلویزیون را دانلود کنید. چشم بسته به شما می‌گوییم که هر برنامه‌ای دانلود شود بدون استثنا آموزنده و مفید است.

درست است سرعت اینترنت پایین است، اما هر ثانیه از برنامه‌های صدا و سیما ارزش یک ساعت زمان برای دانلود را دارند. البته در استفاده از بسته افراط نکنید. اگر از آن درست استفاده کنید، یعنی روزی فقط چند مگابایت استفاده کنید و در دانلود و آپلودتان زیاده روی نکنید تا عصر روز سیزده به در سال آینده برایتان کار می‌کند.
اگر زبان خارجی تان خوب است، در فضای مجازی به زبان‌های خارجی ننویسید که چه بسته نجومی اینترنتی بزرگی به شما اختصاص داده شده است. ممکن است دل آن دسته از ساکنان کره زمین که از این بسته‌ها ندارند، بسوزد.

سعی کنید هرطور شده با وزارت ارتباطات تماس بگیرید و از آن‌ها تشکر کنید. حتی اگر نفر صدم در صف انتظار بودید صبر کنید تا آن صد نفر قبل از شما هم تقدیر و تشکرهایشان را بکنند و بعدا نوبت شما شود. اگر تماس هایتان بی نتیجه بود از جایتان بلند شوید و در اسرع وقت حضوری بروید به تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان. آنجا جایی است که ساختمان وزارت قرار دارد و می‌توانید به صورت حضوری با گل و شیرینی از کارکنان آنجا بابت این لطف بزرگ چند گیگابایتی تشکر کنید.

اگر بدانند چه مشترکان قدرشناسی وجود دارند بعید نیست سال دیگر هم چهار پنج گیگابایت بسته بدهند. اگر دیدید جایی چند نفر هستند و ابراز ناراحتی می‌کنند که چرا بسته‌ها این قدر گران شده اند و مگر درآمدشان چند درصد بیشتر شده است که بابت اینترنت این قدر پول باید بدهند شما، چون نان و نمک وزارت ارتباطات (همان بسته ده گیگابایتی) را خورد ه اید سعی کنید از وزارت ارتباطات دفاع کنید و اگر هم نمی‌دانستید دقیقا چطور باید دفاع کنید کلا بحث را عوض کنید و درباره کاهش نزولات جوی حرف بزنید.
در پایان مواظب باشید کسی گوشی شما را سرقت نکند، نه به خاطر قیمت گوشی بلکه فقط به خاطر بسته اینترنتی رؤیایی که ممکن است با از دست دادن گوشی تان، آن هم از دستتان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->