دیدار سرکنسول جمهوری ترکیه با شهردار مشهد مقدس اختصاص ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۳۳ طرح در مشهدمقدس آغاز کاشت ۳ میلیون بوته گل فصلی تابستانه در مشهد ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مشکل روشنایی در میدان جمعه بازار قدیم مهرآباد مشهد + پاسخ شهردار مشهدمقدس: دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی، در منطقه ۳ مشهد فردا به بهره‌برداری رسمی می‌رسد ساعات کاری جدید کارکنان شهرداری مشهد اعلام شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کاری ادارات مشهد از فردا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات ساعت ارائه خدمات قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد تغییر کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی بازخوانی انتصاب‌های انجام شده از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در خراسان| احکام امام (ره) برای مشهد هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: فعالان رسانه همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۳۸۶۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
شهردار مشهد مقدس: فعالان رسانه همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود + فیلم
شهردار مشهد مقدس گفت: فعالان رسانه‌ای همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود. درخشش جبهه مقاومت در خط مقدم باید توسط رسانه‌ها منتقل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در دومین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجارب در حوزه بین الملل با عنوان «رسانه و مقاومت»  که صبح امروز برگزار شد، «محمدرضا قلندر شریف» شهردار مشهد مقدس ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: در هفته‌ای قرار داشتیم که روز‌های مهمی در آن قرار داشت. روز ۹ دی‌ماه روز میثاق مردم با ولایت و روز ۱۰ دی «روز مشهد» روز ورود امام رضا (ع) به مشهد و روز اوج انقلاب در مشهد در ایام شکل گیری انقلاب اسلامی در این هفته قرار داشت و امروز هم در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، در روز جهانی مقاومت و شهادت سردار دل‌ها سردار ایثار و شهادت و ولایتمداری «حاج قاسم سلیمانی» در این مراسم حضور داریم.

وی افزود: وجه تشابه این روز‌ها را می‌توان دفاع از ولایت دانست. حضرت زهرا (س) اولین حامی ولایت و اولین شهید راه ولایت بود. ما در این روز‌ها غیر از حمایت از ولایت را در این روز‌ها چه چیزی می‌بینیم؟ حتما حکمتی بوده که در ایام خاصی که رژیم صهیونیستی به اقدامات خصمانه دست زده، این روز‌ها در این هفته مقارن شده است.

قلندر شریف با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان، خاطرنشان کرد: از موضوعات مهم جبهه مقاومت باید «رسانه مقاومت» باشد. هر چند رسانه‌های غربی سعی دارند اخبار جبهه مقاومت منتقل نشود یا به صورت غیر صحیح منتقل شود، باید در حوزه رسانه به گونه‌ای اقدام کنیم که تاثیر آن کمتراز مقاومت نباشد.

وی افزود: فعالان رسانه‌ای همواره باید در جهاد رسانه‌ای باشند تا روحیه ایثار و شهادت تقویت شود. جبهه مقاومت در خط مقدم در حال درخشیدن است و این درخشش باید توسط رسانه‌ها منتقل شود.

شهردار مشهد مقدس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جبهه مقاومت داخلی نیز مهمترین اتفاق تا پایان سال، برگزاری انتخابات در اسفندماه است و یکی از نقاط مهم در این مورد نیز قوت رسانه و روشنگری و آگاه سازی مردم و بیان واقعیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: دربرابر اقداماتی که انجام می‌شود تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه کند، باید در برابر این جو رسانه‌ای که بر اذهان همه تاثیر می‌گذارد، رسانه‌ها واقعیت‌ها را بیان کنند و با فضاسازی مناسب و بیان حقایق در جامعه وظیفه خود را به انجام برسانند.

قلندر شریف در ادامه گفت: خط مقدم جبهه در داخل در حال حاضر انتخابات است و این انتخابات هم باید پرشور برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->