یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

هیدئو کوجیما برنامه‌ها و پروژه‌هایش در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد + عکس

  • کد خبر: ۲۰۳۷۵۳
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
هیدئو کوجیما برنامه‌ها و پروژه‌هایش در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد + عکس
هیدئو کوجیما اطلاعات جدیدی درباره بازی موردانتظار Death Stranding ۲ منتشر کرد و تأیید کرد که هنوز کار‌های زیادی باید انجام شود تا این بازی آماده انتشار شود. کوجیما همچنین درباره پروژه‌های دیگر کمپانی‌اش در سال ۲۰۲۴ صحبت کرده است.

شهرآرانیوز - همه منتظر بودند مانند هرسال، The Game Awards ۲۰۲۳ برخی از بازی‌های پرمخاطب را که هنوز در حال توسعه هستند به نمایش بگذارد، و Death Stranding ۲ هم یکی از پروژه‌هایی بود که شایعه شده بود چیزهایی از آن می‌بینیم. با این حال، Death Stranding ۲ در این مراسم نمایشی نداشت و به فهرست بازی‌های دیگری پیوست که در The Game Awards ۲۰۲۳ غایب بودند. 

Death Stranding پر از شخصیت‌های منحصر به فرد و جالب است و دنباله بازی باید حداقل تعدادی از آن‌ها را بازگرداند. کوجیما در توییتی توضیح داده که سال ۲۰۲۴ سال «تولید همزمان» Death Stranding ۲ و بازی ترسناک جدید و جذاب او، OD خواهد بود. او همچنین توضیح داد که Death Stranding ۲ هنوز در مرحله صداگذاری است و کار روی صداگذاری ژاپنی آن به زودی آغاز خواهد شد. کوجیما معمولاً درباره پروژه‌هایش صحبت می‌کند، بنابراین هر گونه اطلاعاتی احتمالاً برای بسیاری از طرفداران خوشایند است.

برنامه‌های کوجیما برای سال ۲۰۲۴ چیست؟

کوجیما همچنین توضیح داده که در سال ۲۰۲۴ این برنامه‌ها را دارد:

فیلمبرداری OD، همکاری با «انتقامجویان» (نامی که او برای گروه پر از ستاره‌ OD انتخاب کرده)، ساخت فیلم Death Stranding و کار بر روی سایر تولیدات ویدیویی.

هیدئو کوجیما برنامه‌ها و پروژه‌هایش در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد + عکس

تعداد زیاد پروژه‌ها همان چیزی است که از کوجیمای جاه‌طلب انتظار می‌رود.

اولین تریلر بازی Death Stranding ۲ بیش از یک سال پیش منتشر شد و طرفداران هنوز درباره بسیاری از جزئیات این بازی کنجکاو هستند؛ پیری ناگهانی سم، پوست ترمیم شده Fragile و نقش ال فانینگ در بازی تنها بخشی از سوالاتی است که طرفداران امیدوارند در تریلر بعدی Death Stranding ۲ به آن‌ها پاسخ داده شود. در حالی که طرفداران کوجیما برای دنباله Death Stranding هیجان‌زده هستند، بسیاری از آن‌ها به همان اندازه منتظر بازی ترسناک و مرموز او، OD هستند.

جردن پیل احتمالاً هیجان‌انگیزترین همکار کوجیما در پروژه OD است. پیل پیشینه موفقی در کارگردانی فیلم‌های ترسناک هالیوودی دارد. هنوز کاملاً مشخص نیست که نقش پیل در تولید OD چیست، اما احتمالاً می‌توان حدس زد که او به کوجیما کمک می‌کند تا یک بازی تأثیرگذار دیگر ارائه دهد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->