تکمیل و احداث ۵ هزار کلاس درس در خراسان رضوی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز واژگونی پراید در جاده نیشابور یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشت (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) مراجعه بیش از ۵۴۷ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابتدای سال تاکنون (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) مامو گرافی، مهم‌ترین روش برای غربالگری سرطان پستان است اهدای عضو بیمار نیشابوری نجات‌بخش جان چهار بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش‌های ناکام معاندین برای اعدام یک ماموستا | مجازات اعدام محمد خضرنژاد به حبس تبدیل شد سرویس مدرسه برای کدام دانش‌آموزان «رایگان» است؟  غلامحسین کرباسچی مجرم شناخته شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بازداشت ۴ دزد حرفه‌ای و کشف حدود ۶۰ پرونده سرقت فوتبال خونین| دعوای پسربچه‌ها در بازی به قتل انجامید در ادامه روز پر حادثه مشهد؛ حریق آزمایشگاه خاک مهار شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) انهدام باند ۱۲ نفره کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در پوشش پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ آتش سوزی کلینیک دامپزشکی در خیابان صارمی مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین پدر جوان به دلیل شیطنت فرزند خردسالش| قاتل متواری شد
سرخط خبرها

حجم مصدومیت‌های تصادفات جنوب خراسان رضوی ۳۰ درصد رشد داشته است

  • کد خبر: ۲۰۳۴۶۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
حجم مصدومیت‌های تصادفات جنوب خراسان رضوی ۳۰ درصد رشد داشته است
مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای و شهری طی ۹ ماهه سال جاری در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش بیش از ۳۰ درصدی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز محمد حسین اسماعیل زاده افزود: تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای و شهری در گناباد از یک هزار و ۶۹۲ نفر در ۹ ماهه سال گذشته به یک هزار و ۷۹۰ نفر در مدت مشابه امسال رسید.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان سوانح در شهرستان‌های گناباد و بجستان در همین مدت یک هزار و ۱۸ نفر مربوط به حوادث شهری و ۷۷۲ نفر حوادث جاده‌ای است.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد اضافه کرد: از مجموع ۶۴ هزار و ۴۴۳ تماس با اورژانس شهرستان‌های گناباد و بجستان، ۱۱ هزار و ۸۱۹ مورد منجر به انجام ماموریت شد که هشت هزار و ۲۵۱ مورد از این تماس‌ها را مزاحمت‌های تلفنی تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ بیمار و مصدوم در سال جاری توسط اورژانس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های گناباد و بجستان منتقل شدند.

اسماعیل زاده گفت: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در همین مدت ۷۸ مورد برای امداد رسانی در شهرستان‌های گناباد و بجستان اعزام شده است.

شهرستان‌های گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->