زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟
سرخط خبرها

فعالسازی اینترنت رایگان دولت برای همه مردم از امروز یکشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲) + لینک ثبت‌نام

  • کد خبر: ۲۰۳۳۰۷
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
  • ۴
فعالسازی اینترنت رایگان دولت برای همه مردم از امروز یکشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲) + لینک ثبت‌نام
بسته اینترنت رایگانی که هفته گذشته وزارت ارتباطات در قالب پیامک به شهروندان اطلاع رسانی کرد، از امروز گزینه ثبت‌نام اینترنت رایگان دولت برای همه شهروندان فعال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته کاربران پیامکی جهت دریافت اینترنت هدیه دریافت کردند و در آن پیامک گفته شده بود که برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنند.

حال بررسی‌ها حاکی از آن است که از امروز گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت برای همه شهروندان فعال شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
1
سلام
دولت انقلابی ؟؟؟!!! اینترنت خریداری شده خود مردم رو قطع نکنه نمیخواد اینترنت رایگان !!!! در اختیارشون بذاره
الیاس وهابی آسیابرکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
2
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
1
اینترنت رایگان بابت رای دادن
غلام عباس مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
0
باسلام برای ثبت نام چه بایدبکنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->