اجرای طرح "یادگار ابراهیم" با افتتاح ۱۰۹ پروژه استانی در خراسان رضوی | قطار سریع السیر تهران-مشهد بزودی افتتاح خواهد شد باقری کنی: امروز غزه مهمترین مسئله جهان است سخنگوی شورای نگهبان از تأیید طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و بودجه ۱۴۰۳ خبر داد قالیباف: امروز همه جوانان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند آمادگی اتحادیه اروپا برای حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و آنروا سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری شهادت رزمنده حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی، اقدام «اتحادیه اروپا» در تحریم برخی مقامات ایرانی را محکوم کرد بورل طرح کنست رژیم صهیونیستی علیه آنروا را محکوم کرد نمایندگی ایران: آمریکا سلاح‌ هسته‌ای برای اسرائیل تکثیر کرد هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) بایدن: اسرائیل پیشنهاد جدید جامعی برای آتش بس ارائه کرده است ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است تداوم مواضع خصمانه اتحادیه اروپا علیه ایران | آشتیانی تحریم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام منطقه بسته نظامی در شمال فلسطین اشغالی | حمله پهپادی به «عکا» (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف سلاح چینی در غزه

  • کد خبر: ۲۰۳۱۵۳
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف سلاح چینی در غزه
پس از آنکه گردان‌های شهید عزالدین القسام از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست با سلاح «M ۹۹» خبر داد، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی کشف چند قبضه سلاح چینی در نوار غزه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده است که چند قبضه سلاح چینی را در نوار غزه کشف و ضبط کرده است.

این کانال همچنین گزارش داد که سوالاتی در راهرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مورد چگونگی منتقل شدن این سلاح‌ها از چین به نوار غزه مطرح است.

«کاریس ویته»، مدیر عامل و بنیانگذار گروه «SIGNAL» و کارشناس روابط چین و رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر گفت: اگرچه قطعاً ممکن است سلاح‌های چینی به دست گروه مسلح فلسطینی رسیده باشد، اما این سلاح‌ها به طور مستقیم از چین خریداری نشده است.

ویته گفت که چین صنعت تسلیحاتی گسترده‌ای دارد و پکن سلاح به نهاد‌های غیردولتی نمی‌فروشد، اما به کشور‌های غرب آسیا سلاح می‌فروشد.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید این موضوع را با مقامات رسمی چین بررسی کند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه شنبه ۳۰ دسامبر اعلام کرد که یک تک تیرانداز این گردان موفق شد با اسلحه کالیبر سنگین M ۹۹ در منطقه «الشیخ عجلین» در شهر غزه، یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دهد.

وب سایت «Gun Wiki» در این باره گزارش داد که اسلحه M ۹۹ در پاسخ به درخواست ارتش آزادیبخش خلق چین ساخته شده است و یک اسلحه ضد تجهیزات با گلوله‌های ۱۲.۷×۱۰۸ میلی متری کالیبر سنگین است.

طبق گزارش این سایت، اسلحه M ۹۹ می‌تواند هدفی را در فاصله ۱۶۰۰ متری در عرض دو ثانیه از بین ببرد، یعنی ۲.۷ ثانیه قبل از اینکه صدای آن به محل هدف برسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->