۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد چطور کار و زندگی مان را از هم جدا کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند
سرخط خبرها

بازداشت یک مال‌خر در مشهد که معتادان را مجبور به سرقت می‌کرد

  • کد خبر: ۲۰۲۶۳۷
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بازداشت یک مال‌خر در مشهد که معتادان را مجبور به سرقت می‌کرد
معتادان سارق، سرنخ رسیدن پلیس به یک مال‌خر مرموز در مشهد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز مرد معتاد به‌سختی کیسه روی دوشش را حمل می‌کرد. هیچ خودرویی حاضر نبود او را با وضعیتی که داشت سوار کند. مرد کیسه به دوش که مشخص بود موادمخدر، جوانی‌اش را خیلی زود به یغما برده است، ناچار بود حاشیه خیابان را پیش بگیرد و پیاده به سمت مقصدش برود. هر چند حرکت‌هایش آهسته بود و برای برداشتن هر قدم کلی چرت می‌زد، اما مأموران پلیس تمام حرکت‌هایش را زیرنظر داشتند.

او سرنخ اصلی‌شان برای رسیدن به یک مال‌خر بود، ازاین‌رو با صبر و حوصله و به‌طور نامحسوس زیرنظرشان بود تا جایی که پس از گذشت زمان زیادی، مرد معتاد وارد یک انبار ضایعاتی در محدوده جاده سیمان شد و لحظاتی بعد با دست‌خالی از آن خارج شد. اینجا بود که مأموران برایشان مسجل شد که به یک مال‌خر رسیده‌اند.

ماجرای این پرونده به مدت‌ها قبل بازمی‌گشت و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در تعقیب مال‌خر‌ها به اطلاعاتی رسیده بودند که نشان می‌داد فردی با دایرکردن یک انباری در جاده سیمان، سارقان معتاد را وادار می‌کند که برایش سرقت کنند و پس از تحویل کالا‌های سرقتی، به‌ازای پول موادمخدر صنعتی دریافت کنند.

در این مأموریت، کارآگاهان چندین روز این پاتوق شرارت را زیرنظر گرفتند و با تعقیب سارقان معتادی که کالا‌های سرقتی را به این انبار تحویل می‌دادند، متوجه شدند که ظنشان درست بوده است. در ادامه با اعلام موضوع به مقام قضایی، دستورات لازم را دریافت کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی مشهد، مأموران وارد عمل شدند و ضمن دستگیری گرداننده این انبار، دو سارق را که برای فروش اموال مسروقه به این پاتوق آمده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ مصطفی صادقی افزود: در این عملیات در بازرسی از محل ۸۲‌بسته مواد‌مخدر بسته‌بندی شده آماده توزیع شامل هروئین و شیشه کشف شد. همچنین بیش از صد قلم اموال مسروقه شامل سیزده دستگاه دوچرخه، هفده حلقه لاستیک زاپاس، تعدادی فرغون، چندین متر فیبر نوری، پانزده عدد چراغ معابر عمومی و مقادیر زیادی آهن‌آلات و کابل‌های برق مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم چهل ساله پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌ها به خرید اموال مسروقه از معتادان و توزیع مواد‌مخدر در بین آن‌ها اعتراف کرد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->