کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد
سرخط خبرها

مدارس طرقبه‌شاندیز در نوبت عصر تعطیل شد (۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۳۰۰
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مدارس طرقبه‌شاندیز در نوبت عصر تعطیل شد (۵ دی ۱۴۰۲)
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با توجه به استمرار هوای ناسالم و تداوم پدیده گرد و خاک در این شهرستان نوبت عصر مدارس طرقبه شاندیز در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز حمیدرضا رحیمیان اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده امروز سه شنبه ۵ دی‌ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس طرقبه شاندیز در کلیه مقاطع در شیفت عصر به‌صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

وی همچنین از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، مهد‌های کودک و اماکن ورزشی طرقبه شاندیز نیز در شیفت عصر خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در طرقبه و شاندیز نداریم و با توجه به ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای مشهد و نقشه‌های ماهواره‌ای آلودگی هوا و مجاورت با کلانشهر مشهد و همچنین گستردگی پدیده ریز گرد‌های منطقه‌ای تصمیم‌گیری شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به استمرار آلودگی هوا خاطرنشان کرد: به افراد سالمند، کودکان خردسال و بیماران دارای مشکلات ریوی هشدار داده می‌شود از منزل خارج نشوند.

وی همچنین افزود: با توجه به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

رحیمیان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان به لحاظ شاخص آلودگی هوا در شرایط اضطرار قرار دارد، ادامه داد: با نگاهی به تغییرات اقلیمی و خشک‌سالی‌های اتفاق افتاده در منطقه، شاهد بروز پدیده گرد و غبار هستیم و این موضوع تهدیدی برای زیست بوم و گردشگری شهرستان طرقبه شاندیز دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت طرقبه شاندیز خوب نیست، از شهروندان خواست در صورت نیاز به تردد حتی‌الامکان از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.

رحیمیان با اعلام اینکه همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، در آماده‌باش هستند، افزود: تمامی مراکز درمانی مستقر در شهرستان و بیمارستان نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت لزوم خدمات لازم را به مراجعه‌کنندگان و شهروندان ارائه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->