پیش‌نویس اصلاح‌شده قطعنامه درباره آتش‌بس غزه در شورای امنیت استاندار خراسان رضوی: همه فرمانداران برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارند سید علی اکبر محتشمی پور، مردی با رؤیای آزادی اوجی: ۵۳ میلیون متر مکعب به تولید گاز خام اضافه شد آل اسحاق: بسط و گسترش دادن فضایی که اتحادیه اروپا در کشور ما ایجاد کرده کار درستی نیست احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی در کلانشهرها مخبر: شهید آیت‌الله رئیسی پیش از تشکیل دولت سفر‌های استانی خود را آغاز کرد پوتین: بایدن درباره اوکراین نامه فرستاده است | اگر آمریکا وتو نمی‌کرد آتش‌بس در غزه به نتیجه رسیده بود معافیت سربازی و حمایت قانون جوانی جمعیت از مشمولان آمریکا در واکنش به سفر حقانی به امارات؛ برای میزبانی از مقامات طالبان باید مجوز بگیرید روزنامه «هاآرتص»: مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیدند که جنگ غزه باید تمام شود جزئیات عملیات ترکیبی مهم امروز ارتش یمن در دریای سرخ و مکران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و درخواست برای توافق تبادل اسرا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) استقبال فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو : به لبنان حمله کن حماس: راهپیمایی پرچم نشانگر زورگویی دولت نتانیاهوست ایران: تروئیکای اروپایی مسئولیت هر نوع عواقبی را به عهده بگیرند موشک سنگین حزب‌الله به «عرب العرامشه» برخورد کرد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: اتهام جاسوسی ترامپ برای روسیه بی‌اساس است سازمان ملل: نگران تنش‌ها در مرزهای لبنان و اسرائیل هستیم
سرخط خبرها

واکنش تند گروه‌های مقاومت منطقه به ترور ناجوانمردانه سردار موسوی

  • کد خبر: ۲۰۲۲۳۶
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
واکنش تند گروه‌های مقاومت منطقه به ترور ناجوانمردانه سردار موسوی
گروه‌های مقاومت منطقه شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی»، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و بر حتمی بودن نابودی رژیم صهیونیستی به دست مقاومت منطقه تاکید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد ترور ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه شهید سردار سرتیپ سید رضی موسوی یکی از برجسته‌ترین فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به شدیدترین الفاظ محکوم می‌کند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، این جنبش اعلام کرد که شهید رضی نقش اساسی و محوری در حمایت از نیرو‌های مقاومت در منطقه و حمایت از ملت فلسطین، مقاومت و مساله آن‌ها داشت.

در این بیانیه آمده‌است: این ترور جنایتکارانه بار دیگر تأیید می‌کند که خطر این رژیم جنایتکار کل منطقه را تهدید می‌کند و دستان این رژیم به خون آلوده است و قتل و جنایت را گسترش می‌دهد.

جهاد اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود آورده‌است: ما تأکید می‌کنیم که جنایتکاری رژیم صهیونیستی و تهدید امنیت منطقه توسط آن، تنها شکست این رژیم به دست نیرو‌های مقاومت را به همراه خواهد داشت.

گردان‌های حزب‌الله عراق نیز با انتشار بیانیه‌ای شهادت سردار موسوی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت‌های منطقه و تمام آزادگان جهان تسلیت گفت و این شهید را دارای نقشی برجسته در مقابله با تکفیری‌های داعش و القاعده دانست.

گردان‌های حزب‌الله عراق شهادت سردار راضی موسوی را یک اقدام جنایتکارانه دانستند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای شهادت این سردار بزرگ را به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت و اعلام کرد که شهید سید رضی نقش مهمی در حمایت از مقاومت و ارتقای توانمندی‌های آن در عرصه‌های مختلف ایفا کرد.

در این بیانیه آمده است: ارتکاب جنایت ترور شهید موسوی توسط رژیم صهیونیستی، حلقه تایید شده دکترین جنایتکارانه صهیونیستی است که منطقه و کل جهان را هدف قرار داده‌است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین اضافه کرد: این جنایت اسرائیل که با هماهنگی و مشارکت آمریکا و غرب انجام می‌شود، تلاشی از سوی رژیم اشغالگر برای فرار به جلو است و تنها منجر به تشدید حملات علیه این رژیم می‌شود. این دشمن جنایتکار و بزدل صهیونیستی احساس امنیت و ثبات نخواهد کرد، بلکه وحشت زده است و منتظر پاسخ خواهد بود.

در ادامه بیانیه جبهه مردمی فلسطین تاکید شده‌است: مقاومت در جبهه‌های مختلف در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و مناطق دیگر ملتهب است و رژیم صهیونیستی و متحدانش ضربات پشت سر همی از آن دریافت می‌کنند و ترور یا هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت در مناطق مختلف، التهاب و عزم جبهه مقاومت را برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی حذف این رژیم سرطانی و سرسپردگانش از فلسطین و منطقه بیشتر می‌کند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان ترور سردار سرتیپ سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را «جنایتی آشکار و بی‌شرمانه» توصیف کرده بود.

همچنین جنبش النجباء شهادت «سید رضی موسوی» در سوریه را به تمام مقاومت که از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند، تسلیت گفته و این شهادت را مسیری برای پایان اشغالگری و رسیدن به آزادی نهایی توصیف کرد و انتقام گرفتن مقاومت را قطعی دانسته بود.

دوشنبه _ چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ _ در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->